×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
حضور مدیرکل و کارکنان تامین اجتماعی استان بوشهر در گلزار شهدا

به گزارش چغادک نیوز؛ به مناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی، محمد جواد بازدرهوا مدیر کل تامین اجتماعی استان  بوشهر به همراه جمعی از کارکنان  صبح روز سه شنبه ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۳، در گلزار شهدای بوشهر حضور یافتند و با قرائت فاتحه و گلباران مزار مطهر شهدا، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 

در این مراسم که با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا برگزار شد، مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا، بر تداوم راه و آرمان های شهدا و خدمت به مردم در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان اظهار داشت: شهیدان نزدیک‌ترین افراد به راه پر برکت امام حسین (ع) هستند که در سیره زندگی شهدا این موضوع مشهود است.

 

وی افزود : شهدای گرانقدر ما در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس نه تنها برای خودشان چیزی نخواستند بلکه جان خود را فدای دین مقدس اسلام و میهن اسلامی کردند. آنها با تأسی به فرهنگ عاشورایی و حرکت جهادی همچون مولا و سرورشان سیدالشهدا (ع) کاری ماندگار انجام دادند.

 

گفتنی است، هفته تامین اجتماعی از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه هر سال در کشور گرامی داشته می شود و طی آن، فعالیت ها و خدمات این سازمان به بیمه شدگان و مستمری بگیران معرفی و تبیین می گردد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false