×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
توجه به بازنشستگان از اولویت های تامین اجتماعی است

به گزارش چغادک نیوز: به مناسبت هفته تامین اجتماعی نشست رئیس و اعضا کانون بازنشستگان کارگری استان و شهرستان بوشهر، با حضور محمد جواد بازدرهوا  مدیر کل تامین اجتماعی استان ، سید موسی میرجهانمردی  رئیس کانون بازنشستگان کارگری و همچنین روسای کانونهای شهرستان بوشهر و جمعی از معاونین و روسای ادارات اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر  به منظور رسیدگی به رفع موانع و مشکلات این کانونها و همچنین تشریح طرح ها و جشنواره های فرهنگی سازمان و بهره مندی از نظرات روسای کانونها  برگزار شد.

 

محمد جواد بازدرهوا، در این نشست با اشاره به خدماتی که سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان کارگری در نظر گرفته است گفت: سازمان تامین اجتماعی با ارایه تسهیلات قرض الحسنه بصورت غیر حضوری ، تسهیلات درمانی و بیمه تکمیلی بمنظور پوشش هزینه های درمانی و دارویی ، تخفیف در خرید کالا و خدمات تفریحی و فرهنگی  و سفرهای زیارتی در جهت بهبود وضعیت و کیفیت معیشتی بازنشستگان تلاش نموده است.

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان با تاکید بر اینکه اولویت اصلی سازمان تأمین اجتماعی، بهبود وضعیت بازنشستگان است گفت: به همه همکاران گفته ایم نگاه ویژه ای به بازنشستگان داشته باشند و تلاش ما در جهت پیگیری مشکلات و چالش های بازنشستگان در الویت برنامه ها بوده است.

 

میرجهانمردی رئیس کانون بازنشستگان کارگری گفت: بازنشستگان خواستار بهبود خدمات درمانی و افزایش حقوق براساس هزینه‌های حداقلی زندگی می باشند و انتظار دارند شرایط مناسب تری برای اخذ تسهیلات قرض الحسنه وجود داشته باشد.

 

رئیس کانون بازنشستگان کارگری  در خصوص طرح کرامت رضوی گفت: این طرح بر مبنای ضرورت توجه به مسائل رفاهی و تقویت سلامت و نشاط روحی بازنشستگان شکل گرفته است و اغلب بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در سنی به سر می‌برند که نیازمند برخورداری از مواهب سفر بویژه سفرهای زیارتی هستند.

 

وی افزود: هرساله در سایر استان ها مراسم پیاده روی برای بازنشستگان برگزار می شود ولی با توجه به گرمای هوا در استان بوشهر، برگزاری مراسم پیاده‌روی ممکن است  در این فصل مناسب نباشد؛ ولی به جای آن، می‌توان برنامه‌های ورزشی دیگری که در سالن اجرا می شود را برای بازنشستگان تدارک دید  تا این قشر بتوانند در طول سال از امکانات ورزشی و فرهنگی به نحو مطلوبی استفاده نمایند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false