×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
تکلیف داریم هرگونه کمکی که به دولت پزشکیان از دستمان برمی آید انجام دهیم

به گزارش چغادک نیوز: محسن منصوری در نشست با مسئولین ستادهای سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش فعالین جبهه انقلاب استان بوشهر، از همه دست اندرکاران ستادها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و کمک به کاندیدای جریان انقلاب تقدیر کرد و گفت: ما هر آنچه از دستمان برمی آمد برای ارتقا، تحقق، سرافرازی و برافراشته شدن جبهه انقلاب، انجام دادیم و الحمدالله اتفاق مبارکی افتاد و آن متشکل شدن نیروهای انقلاب بود که سرمایه های بزرگ ما به شمار می رود.

 

رئیس ستاد سعید جلیلی با بیان اینکه اساس میدان داری ما در انتخابات برای حاکمیت اسلام و تحقق دین مبین اسلام بوده است، اظهار داشت: معتقدیم عرصه انتخابات یک گذر تاریخی برای تکمیل دولت اسلامی است و نباید انتخابات را به عنوان یک پروژه دید؛ چرا که ما ماموریت بزرگتری داریم که آن هم در منظومه فکری رهبری با افق بلندی که دارد ترسیم شده و باید به ادامه راه خود جهت تحقق آرمانهای انقلاب بپردازیم.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر ما و جریان انقلاب به میدان نیاییم ضرر خواهیم کرد؛ چراکه بار انقلاب بر زمین نمی ماند و قطعا انقلاب مسیر خود را طی خواهد کرد، ما وارد انتخابات می شویم تا از جریان تحقق گفتمان انقلاب، جریان دولت اسلامی و جریان خدمت به مردم عقب نیافتیم و نشست های این چنینی نیز برای خودسازی و دگر اندیشی است، اگر با این نگاه وارد شویم قطعا برد و باختی وجود ندارد چونکه نگاه ما انجام وظیفه و عمل به تکلیف شرعی است.

 

منصوری با بیان اینکه ما معتقد به بینش شهید بهشتی در ابتدای انقلاب هستیم، عنوان کرد: ما در کشور به واسطه حضور رهبری و مراقبت شورای نگهبان،  نگران حاکم شدن جریان سکولار مطلق در کشور نیستیم و هیچ نگرانی مبنی بر استقرار دولت ضد انقلابی را نداریم چراکه همه آنهایی که از سوی شورای نگهبان تایید شدند قطعا دارای کفایت لازم در تمامی زمینه ها را دارند.

 

وی با اشاره به اینکه معتقدیم تفکر اسلام ناب را باید در کشور دنبال کرد، اظهار داشت: ما در بخش هایی از کشور، جریان ناب اسلامی را حاکم می کنیم؛ ولی در بخشی از بخش ها  نگاه های بینابینی با حفظ ظاهر دین و اسلام و تعاملات آن چنانی وجود دارد که بر پایه تفکرات غرب متکی است، ما معتقدیم این نگاه نمی گذارد کشور سامان بگیرد.

 

این فعال سیاسی افزود: اگر وارد انتخابات می شویم برای این است که نگاه تحقق دولت اسلامی را محقق کنیم که الحمدالله با حضور گسترده مردم در حالی که شیب مشارکت در حال کم شدن بود با این نگاه به سوی صعود پیش رفت و با رای خوب و متشکل شدن نیروهای انقلابی و همچنین مردمی شدن ستادها دستاوردهای بزرگی در انتخابات رقم خورد که به نفع کشور می باشد.

 

وی اضافه کرد: برای اولین بار جمع زیادی از مومنین در حوزه رسانه همدیگر را پیدا کردند و قدرت عمل در حوزه رسانه را بدست گرفتند که بسیار مثال زدنی بود و همچنین اتکا کل جریانات برعهده نیروهای مومن و انقلابی بود که اینها سرمایه های مهمی برای ما به شمار می رود.

 

محسن منصوری تاکید کرد: ما اسم برنامه ها و رای خود را به عنوان جبهه انقلاب نام گذاری می کنیم؛ ولی واقعیت امر این است که رای جبهه مقابل هم رای جبهه انقلاب بود، اصولا باید این ادبیات را تغییر داد چرا که یکی از ضربه هایی که می خوریم از همین ادبیات است، همه آنهایی که پای صندوق آمدند رای جبهه انقلاب بودند و به آنهایی که پای صندوق حاضر نشدند نباید ضد انقلاب گفت؛ چرا که اگر مشکلی برای کشور بوجود آید قطعا آنها پیشتاز دفاع از کشور خواهند بود.

 

مسئول ستاد سعید جلیلی در کشور، اضافه کرد: برخی از مردم رای نمی دهند؛ ولی در تشییع جنازه آیت الله رئیسی، حاج قاسم سلیمانی و مراسمات نظام حضور دارند که باید به اینها هم انقلابی گفت، تمام جمهوری اسلامی نیز انقلابی است و باید در نوع نگاه و تعامل خود، این موارد را اصلاح کرده و همه را انقلابی بدانیم.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه منتظر است نفر جایگزینی در دولت برای وی قرار داده شود تا از دولت بیرون آید گفت: دولت جدید در حال حاضر مستقر شده و ما تکلیف داریم هرگونه کمکی و در هر شرایطی به دولت جمهوری اسلامی فارغ از مسائل و جناح بندی های سیاسی از دستمان برمی آید انجام دهیم و برای برداشتن این بار این سنگین به تعبیر شهید بهشتی باید متشکل و متحد باشیم.

 

وی بر لزوم اتحاد، همدلی و برگزاری منظم این گونه نشست ها تاکید کرد و اظهار داشت:  باید دورهمی های ما هدفمند باشد تا بتوانیم باری از دوش مردم برداریم، باید تفکرات جهادی را تقویت کرد که لازمه آن نیز فدا کردن خود برای خدمت به مردم است.

 

این نشست با مجری گری حمید صحبتیان از نیروهای جهادی استان از سوی ستاد مرکزی سعید جلیلی در استان بوشهر برگزار شد و ایمان عطارزاده از چهره های بوشهری های مقیم پایتخت که مسئولیت حوزه معاونت اجرایی، سرپرست و مشاورعالی نهاد ریاست جمهوری  را در دولت سیزدهم برعهده داشت، منصوری را در جریان سفر به بوشهر همراهی می کرد و برخی از مسئولین ستادهای سعید جلیلی در استان و مسئول ستاد علیرضا زاکانی در استان بوشهر نیز به بیان دغدغه ها و لزوم انسجام و همدلی بیشتر این جریان پرداختند./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false