×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
  آبروی کمیته امداد را با یک کیسه برنج در ایام انتخابات معامله نخواهیم کرد/ مراکز نیکوکاری سوء استفاده کننده از مددجویان لغو مجوز خواهند شد

به گزارش چغادک نیوز: عباس روشن در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر، ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار  به بیان عملکرد خود پرداخت واظهار داشت: ۱۶ درصد از خانواده‌های استان بوشهر تحت پوشش کمیته امداد هستند که شانل ۴۲ هزار و ۴۶۴ خانواده بوده و جمعیت تحت پوشش نیز ۸۹ هزار و ۵۰۰ نفر معادل ۸ درصد جمعیت استان می باشد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر افزود: ۵۲ درصد از خانوارهای تحت پوشش زنان سرپرست خانواده بوده و تعداد کل سالمندان تحت پوشش نیر ۲۱ هزار و ۸۹۵ نفر می باشد که ۱۳ هزار و ۱۳۷ نفر آنان در روستا سکن می باشند.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر فعالیت مراکز نیکوکاری به نفع کاندیدای خاصی در ایام انتخابات و توزیع مواد غذایی و سوء استفاده از مددجویان اظهار داشت: در استان ۱۶۷ مرکز نیکوکاری وجود دارد که ۱۱هزار نفر را تحت پوشش خود قرار داده است، فعالیت های تبلیغاتی مراکز نیکوکاری در ایام انتخابات را رصد کرده و در صورت تخلفات و توزیع ارزاق به مددجویان که به نفع کاندیدای خاصی باشد، قطعا برخورد کرده و مجوز آن مرکز را لغو خواهیم کرد و تاکنون با دو مورد از این مراکز برخورد قانونی شده است؛ مطمئن باشید ما آبروی کمیته امداد را با یک کیسه برنج در ایام انتخابات معامله  نخواهیم کرد.

 

روشن با اشاره به پرداخت ۱۵۵ میلیارد تومان مستمری به ۳۸ هزار و ۱۸۰ خانوار مددجو استان بوشهر اظهار کرد: هزار و ۳۸۷ خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر  بیمه اجتماعی می باشند.

 

وی با بیان اینکه اکنون به‌صورت متوسط ۱۸ میلیون ریال بازنشستگی به ۹۸ مشمول بیمه اجتماعی پرداخت می‌شود، اضافه کرد: در سال قبل ۷۸٫۴ میلیارد ریال به عنوان حق بیمه در تأمین اجتماعی سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون یک‌هزار و ۱۲۸ مددجو این نهاد فاقد مسکن هستند، خاطرنشان کرد: این خانوارها شرایط دریافت مسکن دارند که در قالب‌های مختلف در حال پیگیری است.

 

روشن با اشاره به ثبت‌نام ۴۵۰ خانوار مددجو کمیته امداد استان بوشهر در طرح ملی نهضت مسکن اضافه کرد: در یک سال گذشته ۷۶۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر در قالب ساخت و خرید تحویل شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر عنوان کرد: برای هر واحد مسکونی مددجویان ۲۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوضج و ۳۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه واریز شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false