×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
مدیریت یکپارچه شهری، مهمترین چالش شهرداری بندر بوشهر

به گزارش چغادک نیوز، حسین حیدری در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر اظهار کرد: یکی از چالش‌های مهم در طرح‌های عمرانی مدیریت یکپارچه شهری است و تا زمانی که اجرا نشود خدمات انجام شده برای مردم محسوس نخواهد بود.

 

شهردار بندر بوشهر عنوان کرد: بوشهر در تسخیر پایگاه‌های نظامی است که با چنین وضعیتی اجرای برخی از طرح‌های عمرانی و خدمت شهری نیاز به همکاری بیشتر مسئولان دارد.

 

حیدری با بیان اینکه سایت جدید دفع پسماند در خارج از شهر بوشهر اقدام شده است،افزود: برای اجرای سایت جدید پسماند شهرداری بوشهر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

 

وی با اشاره به اینکه بوشهر تنها یک راه ورودی و خروجی دارد که برای حل این مشکل طرح های مصوب شده است، اظهار داشت: با اجرا طرح خروجی دوم شهر بوشهر، بسیاری از مشکلات در حوزه‌های عمرانی، گردشگری و ترافیکی برطرف می‌شود.

 

وحید نیک‌روش نیز در این نشست اظهار کرد: فانوس دریایی بوشهر با ارتفاع ۴۷ متر و در ۵ طبقه دارای رستوران و منظرگاه می باشد که تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری خواهد رسید.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمران شهری بوشهر در اولویت اول شورای ششم بوشهر قرار دارد، عنوان کرد: تاکنون ۹۰ درصد طرح‌های نیمه تمام عمران شهری بوشهر اجرایی شده است.

 

نیم روش با اشاره به اینکه در بوشهر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در دیگر اولویت هاست، بیان کرد: ساخت اسکله گردشگری و تفریحی دریایی در ساحل بوشهر  واقع در روبرو ساختمان شورای شهر بوشهر احداث خواهد شد.

 

نیک روش به معضل ترافیک در شهر بوشهر پرداخت و گفت: ساخت پارکینگ در معابر مختلف شهر بوشهر با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریالی اجرا خواهد شد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false