×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
ابراز امیدواری استاندار بوشهر برای موفقیت دولت وفاق ملی

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی استانداری بوشهر، خبر داد: احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید، انتخاب کابینه جدید و رای اعتماد مجلس به وزرای دولت چهاردهم را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد شاهد شتاب بخشی در خدمات رسانی به مردم باشیم.

 

در بخشی از این پیام آمده است: شهیدان رجایی و باهنر صادقانه و خالصانه برای خدمت کردن به مردم تلاش و فعالیت شبانه روزی داشتند و در همین‌راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی نیز با خدمت بی‌منت در راستای رضایتمندی مردم شریف ایران اسلامی گام برداشتند.

 

محمدی زاده با اشاره به تقارن هفته دولت با شروع بکار رسمی دولت جناب دکتر پزشکیان تصریح کرد: دولت وفاق ملی با محوریت دکتر پزشکیان آغاز به‌کار کرده و امیدواریم شاهد موفقیت دولت چهاردهم در تمام عرصه ها باشیم.

 

استاندار بوشهر یادآور شد: برای هفته دولت امسال، بیش از ۲ هزار پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۷ هزار میلیارد تومان در ۱۰ شهرستان استان بوشهر، افتتاح و یا اجرایی می شوند که امیدوارم رضایت خاطر مردم شریف استان فراهم شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false