×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
افتتاح پروژه های شهرستان بوشهر با ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی استانداری بوشهر خبر داد: احمد محمدی‌زاده در آیین آغاز فعالیت‌های هفته دولت در استان بوشهر با بیان اینکه در دولت سیزدهم خدمات ماندگاری در جامعه با تدبیر شهید آیت‌الله رئیسی ارائه شد، اظهار کرد: خدمات شهید خدمت و هیئت دولت سیزدهم، جهانی و انقلابی و مردمی بود و توجه ویژه‌ای به تحقق مطالبات مردم شد.

 

وی با قدردانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در رسیدگی به مطالبات مردم گفت: خدمات این دولت به اقشار مختلف مردم از جمله خانواده معظم شهدا قابل توجه است به‌گونه‌ای در واگذاری مسکن و زمین به جامعه هدف توجه ویژه‌ای به همسر و فرزندان شهدا شد.

 

استاندار بوشهر اتحاد و وحدت در استان را سبب توسعه و پیشرفت دانست و تصریح کرد: هم‌افزایی و انسجام مردم و مسئولان در استان بوشهر زمینه توسعه و پیشرفت طرح‌ها در ابعاد گوناگون را فراهم کرده است.

 

وی اضافه کرد: از نخستین روز هفته دولت، پروژه های شاخص عمرانی و اقتصادی، افتتاح و کلنگ زنی شدند و تا پایان هفته دولت این روند تداوم دارد.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امروز پروژه های شهرستان بوشهر مورد بهره برداری قرار می گیرد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

 

محمدی زاده تصریح کرد: در هفته دولت امسال در شهرستان بوشهر، ۲۳۴ پروژه با سرمایه گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان، افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

وی افزود: از این پروژه ها، ۱۵۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و ۷۷ پروژه بااعتبار بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false