×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
پیام مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر به مناسبت هفته دولت

به گزارش چغادک نیوز: در پیام ارسالی به این پایگاه خبری آمده است:

 

هفته دولت، نمادی از وحدت و همبستگی ملی است که با آغاز رسمی فعالیت دولت وفاق ملی، امید و نشاط را در دل‌های مردم عزیزمان زنده می‌کند. در این مناسبت که امسال رنگ و بویی صدچندان از شهادت و ایثار دارد چراکه با روزهای عزاداری سید و سالار شهیدان تاریخ اباعبدالله الحسین (ع) و یاران بی‌مانندش همزمان شده است ، با تاکید بر اهمیت تامین اجتماعی و خدمات رفاهی، به یاد می‌آوریم که دولت همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات بهتر و گسترده‌تر، رفاه و آسایش را برای همه اقشار جامعه فراهم آورد.

 

این هفته، فرصتی است تا از تمامی دولتمردان و کارمندان خدوم که با صداقت و تلاش بی‌وقفه، در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند، قدردانی نماییم.

 

سازمان تامین اجتماعی با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )همراه و همگام با نیروی های مولد جامعه با برنامه ریزی و سیاست‌گذاری های خود در جهت تسهیل و رفع موانع تولید ، بهبود فضای کسب و کار و  تقویت تولید و اشتغال ، توسعه خدمات غیرحضوری در حوزه های مختلف بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران گام برداشته است و توانسته به ستون اصلی ایجاد آسایش خاطر و امید به آینده هموطنان ما در اقصی نقاط کشور بدل شود. سازمانی که با توزیع درآمدها از طریق سامانه‌های خود باعث حذف یا کاهش عمده فقر، بیکاری، پیری و… شده و از همین رو با کاهش نارضایتی در قلب و جان یکایک افراد، جامعه را از خطر نا آرامی‌های اجتماعی دور نگاه داشته است.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و سید الشهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد، بویژه همکاران خدوم مجموعه سازمان تأمین‌اجتماعی تبریک عرض نموده ، و از درگاه خداوند متعال برای همه کارگزاران خدوم دولت جمهوری اسلامی ایران، توفیق روز افزون برای خدمت هرچه بیشتر و بهتر به ملت شریف ایران را مسئلت دارم.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false