×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
پیام مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر به مناسبت روز کارمند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر در پیام ارسالی به این پایگاه خبری  آمده است:

در دین اسلام جایگاه شغلی و اجتماعی کارمندان و کارگزاران به عنوان یک هدیه و امانت الهی شناخته می‌شود تا افراد بتوانند با استفاده از آن برای برطرف کردن گرفتاری‌ها و محرومیت‌ها از امور جامعه گام بردارند. افراد در این جایگاه می‌توانند بی پناهی را پناه دهند، مظلومی را یاور باشند و به مردم خدمت کنند به طوری که پیامبر خدا (ص) در مورد ارزش و جایگاه کارمند در اسلام می‌فرمایند: وقتی خداوند برای بنده‌ای نیکی خواهد، حاجت مردم را در دست او قرار می دهد.

 

داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص، از مهمترین و اثربخش‌ترین الزامات بالندگی و توسعه هر سازمان است.

کارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهربا سرلوحه قرار دادن اصل تکریم ارباب رجوع نقش کلیدی خود را در استمرار خدمات مطلوب این مجموعه به بهترین وجه ایفا می نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهید جمهور حضرت آیت‌الله رییسی، روز کارمند را به تمامی کارکنان متعهد تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم؛ امید آن دارم که با همدلی و خرد جمعی و تعاملات بیش از پیش در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و الگوگیری از شهیدان گرانقدر در خدمت به ملت عزیز، در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) موفق و موید باشید.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false