×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
۳۱۹ پروژه با ۲۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در تنگستان اجرا می شود

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی استانداری بوشهر خبرداد، احمد محمدی زاده با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در شهرستان تنگستان اظهار داشت: امسال در هفته دولت، ۲۴۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان در تنگستان افتتاح و ۷۲ پروژه نیز با اعتبار بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

وی افزود: تکمیل ۴۴۱ واحد مسکونی روستایی، بهره برداری از ۸۰ واحد مسکونی شهری و واگذاری ۴۴۰ قطعه زمین مسکونی به متقاضیان از شاخص ترین پروژه های افتتاحی تنگستان است.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: افتتاح ۲ طرح بزرگ شیلاتی، تکمیل و راه اندازی ۵ مدرسه با ۲۲ کلاس درس و همچنین ۷۵۰ هزار متر مربع آسفالت روستایی از جمله طرح های افتتاحی تنگستان است.

 

محمدی زاده تصریح کرد: مجتمع گردشگری شرکت بنیان‌ساخت سفر شایسته با سرمایه گذاری بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان و اجرای آب شیرین کن ۷۵۰۰ متر مکعبی نورویژه عامری با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان از شاخص ترین پروژه هایی است که کلنگ زنی می شود.

 

وی اضافه کرد: کلنگ زنی ۱۲ مدرسه با ۵۲ کلاس درس با اعتبار ۱۰۱ میلیارد تومان و واگذاری ۱۶۷ قطعه زمین شهری و ۱۹۷ قطعه زمین روستایی نیز از دیگر پروژه هایی است که در تنگستان، کلنگ زنی می شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false