×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
۵۹۱‌ پروژه با اعتبار ۳ هزار میلیارد در دشتستان اجرا شد

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در آیین افتتاح طرح های هفته دولت در دشتستان با اشاره به خدمات آیت الله شهید رئیسی، رئیس جمهور شهید اظهار داشت: خدمات دولت سیزدهم در تمام بخش ها، مشهود است و کارهای بزرگی در سه سال اخیر انجام شده است.

 

وی افزود: در دشتستان چند پروژه بزرگ در حال اجراست که بزرگراه شیراز به بوشهر با دستور رئیس جمهور شهید تصویب و اکنون در مرحله اجراست.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: سد دالکی در ابتدای دولت سیزدهم حدود ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که‌اکنون بالغ بر ۵۵ درصد است.

 

محمدی زاده تصریح کرد: بیمارستان جایگزین ۱۷ شهریور، پیش از دولت سیزدهم با کندی پیش می رفت و اکنون بیش از ۵۰.۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال، ۵۹۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان در دشتستان، افتتاح و کلنگ زنی می شود که ۴۶۸ پروژه افتتاح و ۱۲۳ پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

 

محمدی زاده تصریح کرد: ۳ پروژه راهداری، پروژه ۹۶ واحدی مسکونی نهضت ملی مسکن، ۵.۵ کیلومتر از محور برازجان به اهرم، ۵ کیلومتر باند دوم محور آبپخش به میاندشت و طرح های بهداشتی و حوزه عمران روستایی از مهم ترین پروژه های افتتاحی شهرستان دشتستان است.

 

استاندار بوشهر گفت: اجرای ۲۹ مدرسه با ۱۰۶ کلاس درس، تکمیل شهرک صنعتی برازجان، فاز دوم مسیر وحدتیه به سعدآباد و پروژه های بهداشتی نیز از شاخص ترین پروژه هایی است که در دشتستان، کلنگ زنی می شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false