×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
۱۶۷ پروژه ۵۵۰ میلیارد تومانی در دیر اجرا شد

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی استانداری بوشهر خبر داد: احمد محمدی زاده در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان دیر اظهار داشت: دیر دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه دریا محور است و در سه سال اخیر، طرح های ارزشمندی در این شهرستان، عملیاتی و اجرایی شده است.

 

وی افزود: امسال در هفته دولت، ۱۶۷ پروژه در دیر افتتاح و کلنگ زنی می شود که ۸۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان افتتاح و ۸۲ پروژه نیز با اعتبار بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اصلاح پیچ جاشک با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال، بهسازی فاز اول محور دوراهک به آبدان با ۲۵۰ میلیارد ریال و تعریض محور جاشک به آبدان با ۱۸۰ میلیارد ریال از طرح های افتتاحی دیر است.

 

محمدی زاده تصریح کرد: احداث پانسیون ۱۲ واحدی پزشکان، ۴۰ واحد مسکونی شهری، ۱۱۰ واحد مسکونی روستایی و بلوار شهید رئیسی حدفاصل دیر به کنگان و همچنین پروژه های عمران شهری و روستایی نیز از دیگر پروژه های افتتاحی شهرستان دیر در هفته دولت است.

 

وی اضافه کرد: احداث ۸ مدرسه با ۵۴ کلاس درس و اجرای پارک ۴ هکتاری و همچنین ۲ پروژه راهسازی از جمله پروژه هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false