×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
جنگ تصاحب قدرت در اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر/ مدیرکل مجدد به دنبال ابقا خود است

به گزارش چغادک نیوز: در روزهای اخیر، به غیر از فعالیت های گسترده برای به دست گرفتن سکان استانداری بوشهر، افراد متعددی برای تصاحب مدیریت دستگاه های اجرایی استان نیز در حال تلاش و تکاپو می باشند که یکی از این دستگاه های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر است که در حال جنگ برای گرفتن این پست کلیدی در استان هستند.

 

بر اساس شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی؛ سید محمود دستغیبی مدیرکل اصولگرا و انقلابی کنونی این اداره یکی از افرادی است که به دنبال ابقای خود در دولت جدید بوده و در این راستا با رایزنی های متعددی در پایتخت از طریق وزارت کشور و همچنین از سوی مشاور فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی به دنبال پذیرفته شدن درخواستش مبنی بر ابقای وی در این پست است.

 

گفته می شود؛ حسین حسن زاده معاون اسبق شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر که مدتی را در سمت شهرداری گناوه بسر برده بود هم اکنون دولت وفاق را مهیای حضور خود دانسته و از طریق استانداری بوشهر و ستاد مردمی پزشکیان در استان بوشهر بدنبال معرفی خود به عنوان گزینه نهایی مدیرکلی می باشد.

 

شنیده شده است؛ سید سعید علم البلادی مدیر نظام مهندسی استان بوشهر نیز از دیگر نفراتی است که به صندلی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر علاقه داشته و بدان چشم دوخته است و از طریق سازمان نظام مهندسی کشور در حال پیگیری و رایزنی در وزارت راه است.

 

گفته می شود؛ هم اکنون رویکرد فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی، شایسته سالاری و انتخاب مدیران در چارچوب ایجاد کارگروه با خرد جمعی است و مقرر کرده است، ما نباید در انتظار انتخاب استانداران بمانیم و باید تا پایان شهریورماه تکلیف مدیران کل راه و شهرسازی در سراسر استانها  مشخص شود.

 

با تکاپوهای انجام شده باید منتظر ماند و دید کدام طیف سیاسی در  جنگ تصاحب قدرت، پیروز خواهند شد و آیا فرزانه صادق از روند عملکرد مدیرکل انقلابی این اداره راضی بوده و دستغیبی را ابقا خواهد کرد و یا به نیروهای جدید، جوان، متخصص و خوش فکر و با روابط عمومی بالا اعتماد خواهد کرد. /انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false