×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
رایزنی های گسترده در پایتخت برای تصاحب صندلی استانداری بوشهر+ اسامی

به گزارش چغادک نیوز: در روزهای اخیر افراد متعددی برای تصاحب صندلی استانداری بوشهر فعالیت خود را مضاعف کرده اند که در این مجال به این گزینه ها می پردازیم.

 

هر چند اصلاح طلبان استان تمایل دارند در انتخاب استاندار از مدل کارگروه‌ها که در تعیین وزیران به کار گرفته شد، برای انتخاب استانداران آینده نیز بهره‌برداری کنند؛ ولی بر اساس گفته مسئول ستاد مرکزی پزشکیان در استان بوشهر: هم اکنون شاهد آن هستیم که عده‌ای با لابی‌گری‌های پشت پرده به دنبال کسب مناصب مدیریتی هستند.

 

بر این اساس به نظر می رسد افرادی که تمایل دارند در این پست قرار گیرند، با پشت سر نهادن سیاسیون اصلاح طلب بوشهری کلیه مذاکرات خود را به سمت تیم پزشکیان در پایتخت معطوف کرده اند و به دنبال آن هستند که در آنجا به نتیجه برسند و از جهت دیگر باوجود اینکه در ابتدای دولت، سیاست تیم پزشکیان بر این بود که در استانها از افراد غیر بومی استفاده کنند؛ ولی بومیان نیز در حال تلاش برای متقاعد کردن تیم پزشکیان می باشند و از جهت دیگر نیز اکثر استانداران نیز به دلیل سیاست وفاق و همدلی و استفاده از همه طیف ها در بدنه دولت، امید دارند که در پست خود ابقا شوند.

 

بر این اساس شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد؛

 

محمد امید معاون سابق توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری دولت سیزدهم، که در کارنامه خود معاونت اشتغال خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و مدیرکل کمیته امداد فارس و بوشهر نیز دیده می شود؛ گفته می شود با همراهی شیخ عبدالحمید خدری نماینده اسبق بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی که در ایام انتخابات ارتباط خود را به پزشکیان بسیار نزدیک کرده بود، در حال رایزنی برای تصاحب این سمت می باشد.

 

عادل دهدشتی معاون سابق فرهنگی اجتماعی امور استانهای سابق سازمان تامین اجتماعی که پیش تر در دولت روحانی مدیرکل سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر را عهده دار بوده است؛ گفته می شود در جلسات اصلاح طلبان بوشهری که در روزهای گذشته برگزار شد، نام وی مطرح شده و اصلاح طلبان خواستار حمایت از او برای تصدی این پست شده اند.

 

سید شریف حسینی متولد آبادان و نماینده سابق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی که معا‌ونت وزیر صمت در دولت دوازدهم، مدیر حسابرسی امور مجامع وزارت نفت و معاون حقوقی مجلس وزارت صمت نیز از سوابق وی به شمار می رود؛ گفته می شود وی از سوی برخی سیاسیون کشور در حال رایزنی برای رسیدن به صندلی استانداری بوشهر است.

 

یدالله رحمانی معاون اسبق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس که در برهه ای از زمان سرپرست استانداری فارس را برعهده داشته است؛ گفته می شود با حمایت غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی در حال دیکته شدن به استان بوشهر است، امری که موجبات نارضایتی سیاسیون اصلاح طلب بوشهری را فراهم آورده است.

 

محمد تقی ایرانی معاون حقوقی قرارگاه جهادی وزارت کشور که معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر را در کارنامه داشته و پدر، مادر و برادرش نیز از شهدای جنگ تحمیلی بود و خود نیز از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس می باشد؛ گفته می شود با چراغ سبز برخی از بوشهری ها همچون رئیس شورای اسلامی شهر اهرم، حمایت های ستاد مرکزی پزشکیان، وزارت کشور و همچنین معاونت امور مجلس نهاد ریاست جمهوری در حال رایزنی برای تصاحب این سمت می باشد.

 

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر، از سرداران و تئورسین های سپاه پاسداران که پیش‌تر فرماندهی منطقه دوم دریایی نوح نبی ندسا و مدیریت راهبردی فرماندهی و ستاد سپاه پاسداران را برعهده داشته است، هم اکنون به دلیل رابطه دوستی که با سردار اسکندر مومنی وزیر کشور دارد و از شاگردان وی در دوران خدمتش نیز به شمار می رود، امیدوار است با توجه به عملکرد مثبتش در استانداری ابقا شود./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false