×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
استاندار ولایی در راه استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: با شروع به کار دولت پزشکیان، حالا نوبت به تغییر استانداران رسیده است و استان بوشهر نیز از این قاعده مستثنی نیست!

از همین رو شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد، شعار وفاق دولت قرار است به خوبی در استان ما اجرایی شده و فردی ولایتمدار سکان استانداری بوشهر را به دست بگیرد.

 

محمد امید که سابقه عضویت در حزب موتلفه را دارد و پیش از این در دولت شهید رئیسی مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره) بود، ظاهرا به عنوان‌گزینه نهایی وزارت کشور برای تصدی استانداری بوشهر در نظر گرفته شده و به زودی به عنوان استاندار معرفی خواهد شد.

 

این خبر در حالی شنیده می شود که گزینه های معرفی شده در فضای رسانه‌ای تا امروز افرادی تندرو‌ از جناح اصلاح طلب بوده اند که ظاهرا وزارت کشور نیز زیر بار فشار اصلاح طلبان نرفته است.

 

هرچند این مدیر ولایتمدار با مخالفت ستادهای انتخاباتی پزشکیان و اصلاح طلبان استان مواجه شده و آنها تلاش بسیاری جهت عدم معرفی وی بکار بسته‌اند؛ اما امید است وزارت کشور تسلیم ‌این فشارها نشده و این‌ مدیر ولایی که سابقه مدیریت درخشانی را در دولت شهید رییسی دارد، بر این مسند گمارده و اولین‌ چراغ وفاق را در انتخاب استانداران از استان بوشهر شروع کند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false