×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
اولین جشنواره رسانه ای ویژه بانوان در استان برگزار می شود

به گزارش چغادک نیوز: فرخ قاسمیان _محسن رضایی نژاد در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: اولین جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت (طنین) با همکاری بسیج رسانه و بسیج جامعه زنان «ویژه بانوان رسانه »در استان بوشهر برگزار می شود.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: شرکت کنندگان می بایست آثار خود را در محورهای مورد نظر شامل روایت زندگی بانوان موفق ایرانی، واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی، روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، چالش جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، حیا و پوشش زن در سلامت جامعه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

 

وی همچنین در ادامه بیان داشت: قالب های رسانه ای رویداد نیز به صورت کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن گرافی، اینفوگرافیک، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحقیقی تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر می باشد.

 

رضایی نژاد بیان داشت: شاخص های ارزیابی این رویداد بزرگ بر اساس حجم و تعداد انتشار و همچنین تعداد بازدید کنندگان و تعداد اشتراک گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس العمل مخاطب را دربردارد.

 

وی اعلام کرد: علاقه مندان می توانند در هر یک از قالب های رسانه ای یکی از بهترین آثار تولیدی سال جاری خود را تا ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ به شماره ۰۹۲۲۵۹۳۵۹۰۶ در پیام رسان ایتا ارسال نمایند و با توجه به محدودیت زمانی، آثار خود را همزمان برای جشنواره کشوری به آدرس ‏https://harimeresalat.com نیز ارسال نمایند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false