×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۵ مهر - ۱۴۰۳  
false
true
راهبرد پوتین – مدودوف! برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

به گزارش چغادک نیوز؛ پایگاه خبری تحلیلی صدای استان نوشت: جمعی از فعالان حوزه سلامت و حامیان دکتر پزشکیان در ستاد انتخاباتی استان بوشهر نگرانی جدی و عمیق خود را نسبت به انتصاب رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، به دلیل تضادهای جدی فکری وی با شعارها و رویکرد دولت چهاردهم و نیز خواسته‌ها و انتظارات جامعه سلامت ابراز نمودند و اظهار داشتند: مدیران فعلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در زمان شروع به‌کار با کلید واژه “بانیان وضع موجود” موجبات حذف و عزل بسیاری از نیروهای خدوم و مدیران توانمند حوزه سلامت استان را فراهم ساختند و طی ۳ سال حاکمیت یکدست بر این مجموعه، مستبدانه هر گونه صدای اعتراض و نقادی دلسوزانه را نسبت به مجموعه خویش خاموش ساختند.

 

فعالان حوزه سلامت در گفتگو با «صدای استان» وزیر بهداشت را مخاطب قرار داده و ابراز داشتند: آقای دکتر ظفرقندی! اگر در بررسی‌های فنی خود، شرایط مدیریتی حاکم بر مجموعه علوم پزشکی بوشهر را رضایت‌بخش و مطلوب می‌دانند (موضوعی که شاخص‌های عملکردی گوناگون آن را به شدت رد می‌کند) قاعدتاً نیازی به تغییر رییس دانشگاه نخواهد بود!

 

اما اگر تغییر را ضرورت و لازمه اجرای سیاست‌های دولت چهاردهم می‌پندارند، توجه مقام محترم وزارت را به این نکته جلب می‌کنیم که در حال حاضر جریانی با کاربست راهبرد پوتین – مدودوف! در صددند معاون فعلی توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و همسرشان (مشاور اجرایی و رییس حوزه ریاست دانشگاه) را که طی ۳ سال‌ گذشته در شئون مختلف دانشگاه با اعمال‌نظرهای متعدد موجبات بروز شرایط ناگوار فعلی را فراهم آورده‌اند، بر کرسی ریاست دانشگاه بنشانند.

 

تحقق اهداف این جریان سیاسی ابن‌الوقت موجبات دلسردی، کاهش انگیزه و عدم همراهی طیف وسیعی از کارکنان و مدیران نظام سلامت حامی دولت چهاردهم در بوشهر را بدنبال خواهد داشت.

 

لذا درخواست قاطبه حامیان دولت جناب دکتر پزشکیان در استان، مداخله فوری و جدی و انجام اقدامات مدبرانه آقای دکتر ظفرقندی در این خصوص می‌باشد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false