- 24 مهر 1399
- اخبار استان , اقتصادی , جامعه , صفحه اصلی چغادک نیوز
- کد خبر 74822
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش چغادک نیوز ، مجید خورشیدی عصر چهارشنبه در نشست رسیدگی ویژه به گلایههای شهروندان در مورد قبوض برق اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد ابراز نارضایتیهایی از سوی شهروندان در فضای عمومی و مجازی از افزایش بهای مصرف برق در فیشهای جدید بودیم و عمده گلایهها در مورد احتمال خطای محاسباتی در مصرف برق عنوان شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: اولویت همه مدیران و کارگزاران نظام، رضایتمندی مردم است و در این زمینه هم باید همه اقدامات لازم برای پاسخگویی به مردم و رفع ابهام از ایشان انجام شود.
وی اضافه کرد: در تابستان امسال با تدابیر استاندار بوشهر و همکاری مثال زدنی شهروندان عزیز در مدیریت مصرف و تلاشهای شرکت توزیع برق، خاموشی نداشتیم و اقدامات خوبی صورت گرفت.
خورشیدی تصریح کرد: در مورد افزایش بهای مصرف برق در فیشهای جدید شاهد گلایه و نارضایتی مردم هستیم که باید این موضوع به صورت جدی رسیدگی و دلایل افزایش هزینه برق مصرفی بیان شده تا کام مردم با قبضهای برق تلخ نشود.
معاون استاندار بوشهر از شرکت برق خواست شیوه محاسبه هزینه برق مصرفی شهروندان را به صورت گسترده و شفاف، اطلاع رسانی کند تا شهروندان خود با محاسبه هزینههای برق مصرفی، علاوه بر مدیریت مصرف، قادر به شناسایی خطای احتمالی در فیشهای برق باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در این نشست گزارشی از شیوه محاسبه هزینه برق مصرفی و مشکلات موجود در مصرف برق در استان ارائه کرد.
منبع: مهر