×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
جشن رای اولی های بندر ریگ برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ ضرغام محمدی بعد از ظهر یکشنبه در جشن تکلیف سیاسی جوانان رای اولی در بخش ریگ اظهار داشت: جوانان به عنوان سرمایه‌های اصلی جامعه به دلیل برخورداری از استعدادها و توانمندی‌های لازم می‌توانند موجبات رشد و پیشرفت را در عرصه‌های مختلف فراهم کنند.

وی افزود: نسل جوان نقش مهمی در تحولات جامعه اعم از شکل‌گیری تا پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و تلاش برای دستیابی به دانش و علوم پیشرفته جهان ایفا کرده اند.

بخشدار ریگ خاطر نشان کرد: در عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی هر جا جوانان حضور داشته اند صحنه به سود نظام اسلامی و ایران عزیز تغییر یافته است.

بخشدار ریگ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: برگزاری انتخابات با شکوه با حضور پرشور مردم موجب وحدت ملی می‌شود و به همین سبب وحدت ملی و حضور پرقدرت مردم در صحنه ، قدرت ملی می‌آورد و قدرت ملی موجب امنیت می‌شود که امنیت نیز زمینه ساز پیشرفت‌های علمی ، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی خواهد بود.

محمدی در ادامه به حضور نسل جوان در فعالیت‌های دینی و ملی همانند مراسم اعتکاف پرداخت و حضور قریب به یکصد نفر از دانش آموزان مدارس بخش بندر ریگ در این مراسم معنوی را گواه دینداری و اصالت دینی جوانان و نوجوانان این دیار دانست و گفت: مشارکت فعال چنین جوانانی در امر دخالت در تعیین سرنوشت و انتخابات، علاوه بر اینکه نشانگر آرمانگرایی و هویت انقلابی آنان است چون به دور از حب و بغض و مطامع دنیایی وصرفا بر مبنای توجه به شایستگی افراد صورت می گیرد می‌تواند منشا تحول در همه زمینه‌ها و برون رفت از وضع موجود و حرکت به سمت مطلوب را باعث شود.

بخشدارریگ در بخش دیگری از سخنان خود مجلس شورای اسلامی را تاثیر گذار ترین رکن در نظام اسلامی عنوان کرد که علاوه بر تنها مرجع قانگذار، نقش نظارتی بر سایر قوا، تصویب بودجه سالانه کشور، تصویب برنامه توسعه پنچ ساله، نحوه ارتباطات بین‌المللی دولتها را هم بر عهده دارد که نشان دهنده اهمیت انتخاب اشخاص صالح، شایسته و کاردان است.

وی همچنین دقت در انتخاب افراد دین شناس را برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری به جهت تعیین رهبری نظام اسلامی بسیار با اهمیت خواند.

بخشدار ریگ همچنین در جمع دانش آموزان رای اولی، ضمن تبریک جشن تکلیف سیاسی آنها گفت: رسالت شما صرفا رای دادن نیست بلکه در راستای رای ساختن هم باید مشارکت داشته باشید و از همگان برای حضوری پر رنگ در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت می کنیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false