×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
شانس اول انتخابات دشتی و تنگستان کیست؟

به گزارش چغادک نیوز: محمد بهادری در یادداشتی نوشت: روز به روز که به دوم اسفندماه نزدیک تر میشویم تثبیت آرا افراد و جریان های سیاسی قوام بیشتری پیدا میکند و گروه های سیاسی با رصد جامعه برای حمایت از کاندیدا انتخاباتی به جمع بندی میرسند و مردم هم با مطالعه رزومه و بررسی رویکردها تکلیف خود را معین میکنند ولی موج های چند روز مانده به دوم اسفندماه شاید رشته ها را پنبه کند.

نگاه تحلیلی مبتنی بر داده های زمینی و نه آسمانی و دلخوش کننده، تا الان موج انتخابات حول چهار چهره مطرح *رزمی نیا، خورموجی، زینبی و کرمی* میچرخد.

علی اکبر خورموجی چهره ناشناخته این انتخابات که چهره های شناخته شده شهر خورموج او را همراهی میکنند و عده ای از جوانان انقلابی با او عهد بسته اند و با اقبال خوبی در شهر ۴۰ هزار نفری خورموج روبرو شده است.

احسان رزمی نیا، جوان اصلاحاتی که با وجود ردصلاحیت برخی اصلاح طلبان تنها گزینه شناسنامه دار از جریان اصلاح طلب که رای سنتی خوبی از بخش شنبه و طسوج و هم از جوانان با گرایش اصلاح طلبی در خورموج برای او پیش بینی میشود. با توجه به اینکه نزدیکان حجت السلام والمسلمین پورفاطمی در کنار آقای رزمی نیا هستند ، ایشان بعنوان گزینه مجمع اصلاح طلبان معرفی خواهد شد همچنین جمعیت اصلاح طلب تولید گرایان ایران شعبه بوشهر در بیاینه ای رسمی دکتر احسان رزمی نیا را بعنوان گزینه مورد حمایت خود معرفی کرده است.

علی زینبی با سابقه متعدد در حوزه بانک صادرات و معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر را بخشی از چهره های انقلابی و رزمندگان در شهر خورموج همراهی میکنند و در بخش کاکی نیز رای بالایی دارد.

غلامحسین کرمی که سابقه کار اجرایی در سه استان بوشهر، خوزستان و کهکلویه و بویراحمد به مدت ۴۰ سال در کارنامه اش دیده میشود و در تنگستان(خصوصا بخش ساحلی)، سبد آرا او پر و پیمون و در دشتی، و شهر خورموج چهره های پرنفوذ به او پیوسته اند و از ایشان حمایت کرده اند، کرمی همچنین در شهر بادوله و بخش شنبه و قسمت هایی از بخش کاکی و شهر خورموج رای نسبتا بالایی دارد و توانسته لیدرهای متعدد و پرنفوذ را به گرد خود جمع کند.

اعتماد آیت الله رئیسی به او برای سپردن مسئولیت در سازمان بازرسی و تایید صلاحیت در مرحله ی اول بدون حرف و حدیث، سندی بر پاکدستی وی میتوان برشمرد و سازمان بازرسی زیر مجموعه قوه قضائیه و چشم نظارتی محسوب میشود.

در این فضایی که رسانه ها هر روز از دستگیری فلان مسئول بابت اختلاس و رانت خبر میدهند برای مردم سلامت اقتصادی و شفافیت نامزد انتخاباتی اولین اولویت بوده که با این مزیت رای های خاکستری بیشماری را به سبد آرا کرمی ریخته میشود. و در محافل سیاسی و دورهمی ها کرمی را شانس اول برای ورود به مجلس می دانند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false