×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
فرماندار دیلم: زمینه‌سازی برای مشارکت مردم در انتخابات سرلوحه قرار گیرد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، محمد اسدی روز شنبه در اولین جلسه ستاد انتخابات این شهرستان با تشریح و تبیین برخی از مهم ترین وظایف کمیته های ستاد انتخابات افزود: کمیته های زیرمجموعه ستاد انتخابات باید در اسرع وقت جلسات خود را تشکیل و بر اساس زمان بندی اعلام شده، وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات دیلم بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها بر مبنای قانون تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در چارچوب قانون استفاده کنیم که این امر نیازمند همکاری و تلاش همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

وی بیان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری، پشتوانه عظیم برای نظام جمهوری اسلامی است و مجریان برگزاری انتخابات باید با جدیت تمام تلاش خویش را برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم به کار گیرند.

در این جلسه احکام ستاد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به اعضا اعطا شد.

محمدامین خلیجی به عنوان جانشین و دبیر ستاد انتخابات و رئیس کمیته امنیتی، مصطفی خادمی کارشناس ستاد انتخابات و رئیس کمیته حقوقی، حسن درویشی رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، حمدالله یوسفی رئیس کمیته حراست و استعلامات، محمدطاهری رئیس کمیته آموزش،مجتبی خادمی رئیس کمیته فناوری و اطلاعات و محمدامین اکبری رئیس کمیته اخبار واطلاع رسانی شهرستان دیلم منصوب شدند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false