×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
رسانه‌ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

به گزارش چغادک نیوز محمد تقی صفری در گفت و گو با مهر اظهار داشت: مردمی بودن نظام اسلامی و برگزاری انتخابات با مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت کشور از شاخص‌های مهم انقلاب شکوهمند اسلامی است.

فرماندار گناوه افزود: مشارکت مردمی و حضور حداکثری در انتخابات و تأثیر آن بر سرنوشت کشور، مردم و قدرت و اقتدار نظام در صحنه‌های داخلی و بین المللی همواره مورد تاکید بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهبر فرزانه انقلاب بوده و بر این اصل مهم تاکید فرموده‌اند.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری بیان کرد: انتخابات یازدهم اسفند از مهم‌ترین موضوعات سال جاری در کشور است و همه باید برای برگزاری باشکوه این انتخابات دست به دست هم دهند.

وی با اشاره به چهار راهبرد اساسی مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت، در انتخابات از منظر مقام معظم رهبری افزود: همه باید این چهار راهبرد اساسی را مدنظر داشته و بر اساس آن برای انتخابات تلاش کنند.

فرماندار گناوه به نقش و رسالت مهم رسانه‌ها در برگزاری انتخابات پرشور در کشور اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها در تبیین اهمیت انتخابات به عنوان بهترین و تنها راه گشایش در کشور در همه زمینه‌ها و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در عین آرامش در جامعه نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

صفری بیان کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها، در شرایط کنونی که دشمنان و جریان‌ها و رسانه‌های مخالف با نظام اسلامی با توطئه‌های گوناگون درصدد ناامید کردن مردم و کاهش مشارکت حداکثری هستند، با حضور فعال در میدان اجازه کارشکنی به آنها را ندهند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران با بیان دستاوردها و عملکردهای نظام مقدس اسلامی و تبیین این دستاوردها به صورت تحلیلی و گویا مردم را به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو ترغیب و تشویق کنند.

فرماندار گناوه با دعوت از همه اقشار و گروه‌ها برای حضور پرشور در انتخابات سال جاری بیان کرد: مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان گناوه همواره در همه عرصه‌ها همگام با سایر نقاط کشور حضوری فعال و تأثیرگذار داشته‌اند و پایبندی خود را به نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب به اثبات رسانده‌اند که انتظار می‌رود در انتخابات پیش رو نیز حضوری پرشور داشته باشند.

در این نشست از تلاش‌های خبرنگار خبرگزاری مهر در گناوه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) تجلیل شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false