×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
دانش آموزان دشتی در انتخابات نقش خود را به خوبی ایفا کنند

به گزارش چغادک نیوز اکبر قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته بر کسی پوشیده نیست.

قائدی افزود: امروز ما در یک برهه‌ی تاریخی مهمّی قرار داریم و ایران اسلامی با پشتیبانی مردم و رهبری مدبرانه امامین انقلاب، عزتمند است و راه ترسیم نقشه‌ی کلان پیشرفت خود به سمت آرمان‌ها را طی کرده است.

قائدی ادامه داد: امام خمینی (ره) به ما ایستادگی آموخت و هر جا ملّت ها حرکت و ایستادگی کنند، بردباری نشان بدهند، پیروزی قطعی است و همیشه همین گونه بوده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه ملّت ایران، راه را درست انتخاب کردند و همین ایستادگی مردم موجب شد که این ملّت بتواند به پیروزی برسد و حکومت سیاهِ خاندان پهلوی در ایران از بین رفت و مردم صاحب اختیار شدند.

وی بیان کرد: قبل و بعد از انقلاب اصلاً با هم قابل مقایسه نیست و امروز ایران ما به عنوان یکی از قدرت‌های تأثیر گذار در منطقه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گفت: دانش آموزان امروز سه تکلیف دینی، علمی و سیاسی دارند که باید به آن عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات پمپاژ خون تازه در رگ‌های نظام اسلامی است، بیان داشت: شرکت در انتخابات سهیم بودن مردم در ساخت آینده است.

قائدی در ادامه به پویش دانش آموزی «من هم آینده سازم» اشاره کرد و دانش آموزان را به شرکت دادن والدین و اقوام در انتخابات ترغیب نمود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false