×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
حضورحداکثری مردم در انتخابات باعث ارتقای اقتدار کشور می شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بعد از ظهر شنبه در نشست جهاد تبیین در سپاه شهرستان گناوه با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه نیمه شعبان و ولادت یگانه منجی عالم بشریت و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: ما باید وظیفه‌ای که در این مقطع حساس به عنوان مشعل داران جهاد تبیین بر عهده داریم را به نحو احسن انجام دهیم، تا بتوان امنیت و اقتدار ملت عزیزمان را به رخ دشمنان کشید.

امام جمعه گناوه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم یازدهم اسفند ادامه داد: در آستانه یک حماسه بسیار بزرگ و سرنوشت ساز در یازدهم اسفند ماه قرار داریم که همه جهانیان به آن چشم دوخته‌اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال و به مناسبت‌ها مختلف راهبردهای کلی و اصلی پیرامون انتخابات را برای ما بیان فرموده‌اند که اولین گزینه مورد تاکید ایشان، مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم است.

وی بیان کرد: هرچه حضور و مشارکت مردم در انتخابات پر شورتر باشد، امنیت و اقتدار و صلابت کشور بالاتر می‌رود و اگر حضور مردم کمرنگ‌تر شود امنیت میهن ما دچار آسیب خواهد شد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود فرمودند: انتخابات مظهر جمهوری اسلامی است و اگر آمریکا با ما مخالفت می‌کند در اصل با انتخابات مخالف است.

حجت الاسلام رکنی حسینی افزود: دشمن با استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف و با تمام توان در حال فعالیت است که مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند و لذا وظیفه ما به عنوان مسؤول بسیار سنگین‌تر است و هر مخاطبی که داریم باید به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت و ترغیب کنیم.

امام جمعه گناوه گفت: جهاد تبیین گاهی جهاد با نفس و گاهی جهاد با دشمن بیرونی است و لذا گاهی فیزیکی و گاهی زبانی می‌توان واقعیت‌های جامعه را بیان کرد و بصیرت افزایی و آگاهی بخشی را به جامعه القا کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: ما ضعف‌هایی داریم و اگر جهاد تبیین و بصیرت افزایی نکنیم دشمن نقشه‌ها و برنامه‌های خود را پیش می‌برد لذا هرچه حضور ما پررنگ‌تر باشد قطعاً امنیت و اقتدار ما بیشتر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات نشان دهنده اقتدار کشور و نظام اسلامی در جوامع بین المللی خواهد بود و لذا عدم حضور مردم نه تنها مشکلات را حل نخواهد کرد بلکه مشکلات بیشتر و پیچیده‌تر خواهد شد.

وی افزود: فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت و ما باید با استفاده از همه ظرفیت‌های مجازی و غیر مجازی، به ویژه مدارس، دانشگاه، حوزه علمیه، هیئت‌های مذهبی، روحانیت و مداحان نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false