×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
همایش رای اولی ها در بندر گناوه برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ فرماندار گناوه یکشنبه شب در این همایش در تالار بهزاد گناوه با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و رسیدن به سن تکلیف و بلوغ سیاسی به دانش آموزان اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری ابرمرد تاریخ، حضرت امام خمینی (ره) و با پشتوانه و حمایت مردم به عنوان یک رخداد مهم و تأثیرگذار در جهان به پیروزی رسید و این انقلاب دارای ابعاد مختلف و منحصر به فرد است.

محمد تقی صفری افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی تاریخ، نگرش و بینش جدید در ابعاد زندگی مردم شکل گرفت و امام خمینی (ره) به پشتوانه مردم توانست با استکبار جهانی مبارزه کند و مستضعفین و مجاهدان راه اسلام را بر حکومت ظالمان و چپاولگران حاکم کند.

وی گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهرها و روستاهای ما از امکانات مهم زندگی معمولی از جمله زیر ساخت‌های آب بهداشتی، برق، آسفالت، جاده، بهداشت و ورزش و مدارس و آموزش محروم بودند.

فرماندار گناوه ادامه داد: امروز علیرغم همه مشکلات به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و خون شهدا والامقام این امکانات در شهرها و روستاها فراهم است و نعمت‌های فراوان در اختیار شما جوانان است.

وی ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، دشمن انواع ترفندها و توطئه‌ها از جنگ سخت تا جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را علیه نظام اسلامی به راه انداخته است اما هر بار با شکست مواجه و توطئه‌های آنها خنثی شده است.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: آینده کشور و انقلاب اسلامی به دست شما دانش آموزان است و شما جوانان و نوجوانان امروز، مسئولان آینده نظام اسلامی خواهید بود که وظیفه دارید در مقابل دشمنان بیاستید و ادامه دهنده راه شهدایی باشید که برای ایجاد امنیت و آسایش امروز جامعه جان خود را فدا کردند.

فرماندار گناوه بیان کرد: برای ساختن آینده روشن برای خود و کشور باید خوب درس بخوانید، از خود در مقابله با ترفندهای دشمنان مراقبت کنید و با حضور در پای صندوق‌های رأی در تعیین سرنوشت خود مشارکت فعال داشته باشید.

وی گفت: همه شما دانش آموزان رأی اولی در لبیک به فرمان رهبری با حضور پای صندوق‌های رأی جا پای شهدای بگذارید و در ادامه راه شهیدان و امام راحل با رهبر فرزانه انقلاب پیمانی دوباره ببندید.

در این همایش بخش‌ها و برنامه‌های متنوعی اجرا شد و دانش آموزان به صورت نمادین با شیوه رأی دادن و حضور پای صندوق‌های رأی آشنا شدند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false