×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
امسال ۹۳ درصد سرقت‌ها در استان بوشهر کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: امسال ۹۳ درصد سرقت‌ها در استان بوشهر کشف شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل ازمهر، سردار حیدر عباس‌زاده صبح چهارشنبه در همایش روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای بهبود وضعیت امنیتی استان، اظهار داشت: طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در این زمینه در استان بوشهر اجرا شده است.

وی از افزایش احساس امنیت در استان بوشهر خبر داد و افزود: ما بازخوردهای امنیتی در سطح استان را از طریق مردم، رسانه‌ها و افکار عمومی بررسی می‌کنیم که بیانگر عملکرد مثبت پلیس و افزایش احساس امنیت است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه تحول خوبی از نگاه مردم در بعد امنیتی ایجاد شده است، بیان داشت: تلاش های بسیار خوبی صورت گرفته است و هنوز هم باید بیشتر تلاش کنیم تا به نتایج مطلوب‌تر دست یابیم.

وی ادامه داد: همایش یک روزه روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان بوشهر به منظور ابلاغ آخرین تدابیر هیئت رئیسه ناجا، استانداردسازی تعالی رفتار مدیران و کارکنان ناجا، ابلاغ تدابیر و رفع مشکلات برگزار می‌شود تا شاهد کاهش جرایم و افزایش کشفیات باشیم.

سردار عباس‌زاده به کاهش ۳۰ درصدی وقوع قتل طی ۱۰ سال اخیر در استان بوشهر اشاره و اضافه کرد: در زمینه کشفیات نیز شاهد کشف ۱۰۰ درصدی قتل‌ها هستیم و ۷۶ درصد قاتلان نیز دستگیر شده‌اند و همچنین همه افراد شرور و قاتل و باسابقه نیز تحت نظر پلیس هستند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر جزو سه استان برتر کشور از نظر کشف سرقت‌ها است، گفت: طی سال جاری ۹۳ درصد سرقت‌ها در استان بوشهر کشف شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false