×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
آگاهی بخشی در زمینه انتخابات انجام شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر ؛ حمزه امین نژاد عصر دوشنبه در نشست کانون بازنشستگان سپاه در محل بقعه آقا میر هداف ابتدا در خصوص تبیین حماسه ۹ دی و شرکت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بازنشستگان سپاه پیشکسوتانی هستند با تجارب ارزشمند و گرانبها جهت انتقال به نسل جوان که باید از قابلیت‌های مختلف آنها در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بهرمند شد.

بخشدار سعدآباد سپس انتصاب خود به عنوان بخشدار سعدآباد را فرصتی جهت توفیق خدمت به مردم بخش بزرگ و قدیمی سعدآباد جهت ارائه خدمات بیش از پیش به مردم دانست که هر ساعت از این فرصت را غنیمت باید شمرد و در راستای تعالی مردم بخش به کار خواهد گرفت.

وی حماسه ۹ دی را پیروزی مردم با بصیرت مردم ایران در مقابله با فتنه دشمنان عنوان و افزود: بعضی از خواص انقلاب بخاطر عدم درک کافی و نداشتن بصیرت باعث اختلال ۸ ماهه در کشور و خوشحالی دشمنان شدند که در آن زمان مردم با بصیرت و درک خود از تفکر و اهداف بعضی از جریانات سیاسی، پس از توهین به مقدسات در ماه محرم وارد صحنه شده و توطئه آنها را خنثی کردند.

امین نژاد استفاده از ظرفیت مردم همراه با مشارکت آنها در تصمیم گیری ها را یکی از مؤثرترین راهکارها در پیشرفت و پایداری در خدمات رسانی و رضایت عمومی و تقویت نظام برشمرد.

وی در ادامه خواستار آگاهی بخشی عمومی و اهمیت حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات آتی سال ۱۴۰۲ شدند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false