×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
اقبال عمومی در دشتستان به نفع کدام کاندیدا وجود دارد

به گزارش چغادک نیوز:  در حالی تابستان گرم امسال با خبرهای انتخاباتی داغ تر شده که تا حدودی وزن برخی کاندیداها به خصوص در یک حوزه انتخابیه مشخص شده است.

بر این اساس، در حوزه دشتستان که با ترافیک وحشتناکی از کاندیداهای احتمالی مواجه هستیم ، شاهد افزایش اقبال عمومی به یک کاندیدا در این حوزه هستیم.

محمد رضا دهقان فرد که در اولین محک جدی برای ورود به بهارستان دهم توانست با کمترین سطح تبلیغات و با رای پاک ۲۳ هزار نفری شانس خود را آزمایش کند اینک در شرایطی قرار گرفته که از وی به عنوان جدی ترین گزینه برای ورود به مجلس یازدهم از حوزه دشتستان یاد می شود.

این وضعیت که پیش بینی می شود با نزدیک شدن به زمان انتخابات از یک ساختار منسجم تری برای حمایت گروه های مختلف سیاسی و آحاد مردم از وی مواجه شود سبب شده که هم اکنون اخباری از طرفداری برخی از شخصیت ها از ایشان به فضای رسانه ای وارد شود.

هر چند و بر اساس گفته های دهقان فرد با یکی از سایت های خبری وی دیداری با هیچکدام از کاندیداهای احتمالی برای هر نوع انصراف آنها و حمایت از وی انجام نداده اما به نظر می رسد که اگر کاندیداهای احتمالی کنونی در یک جمع بندی کلی به این نتیجه برسند که در این دوره از انتخابات، کاندیدا نشوند، احتمالا دهقان فرد را شایسته برای ورود به مجلس و حمایت از وی در پیش زمینه ذهنی خود ، قرار خواهند داد.

شاید دلیل این نوع توجه به دهقان فرد همان روحیه مردمی و شخصیت سالم وی در کنار سطح سواد وی است که در انتخابات گذشته کلامی در تخریب شخصیت رقبای انتخاباتی از زبان وی شنیده نشد و در حالی که می توانست با زد و بند، بهارستان نشین شود اما هرگز متوسل به خدعه و نیرنگ نشد تا در عمل از رای مردم سوء استفاده نشود.

با این شرایط امکان دارد که حامیان محدود کاندیداهایی که از کمترین میزان اعتماد در بین مردم برخوردار هستند و یا کارکرد آنها سبب شده که با ریزش اعتماد عمومی مواجه شوند بیکار ننشینند و دایره بداخلاقی های انتخاباتی را به سمت کاندیداهای خوش نام این دوره گسترش دهند که البته از چشم مردم و رسانه ها به دور نمی ماند.

اگر کاندیداهایی به جمع بدی برسند که کاندیدا نشوند، چه کسی را انتخاب خواهند کرد

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false