×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
۹۰ درصد مراجعات کاربران در فضای مجازی در خصوص مسائل پوچ  و بیهوده است

به گزارش چغادک نیوز:  نشست مشترک کارگروه تولید محتوای رسانه ای، شورای بررسی آسیب های اجتماعی تبلیغات اسلامی استان و مدیران و فعالان مراکز فضای مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان با  حضورحجت‌الاسلام احمد صحت قول، مدیرکل امور فرهنگی رسانه و فناوری های نو سازمان تبلیغات اسلامی در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام صحت در این نشست با بیان اینکه ما در کنسرسیوم تولید و محتوا موفق هستیم ولی در جذب مخاطب کمتر توفیق داشته ایم افزود: ۹۰ درصد مراجعات کاربران در فضای مجازی در خصوص مسائل پوچ و بیهوده ای مثل احوالپرسی، جک و… می باشد و به جرات باید گفت ۱۰۰درصد سایت های پربازدید به این نوع مسائل می پردازند ولی  به دلیل اینکه سایت نهادهای انقلابی به صورت جدی به تولید و محتوا می پردازند و چاشنی کار آنها نیز خالی از این مسائل است توفیق خاصی نداشته اند.

مدیرکل امور فرهنگی رسانه و فناوری های نو سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اهمیت فضای مجازی در جامعه، فاصله گرفتن از فضای جدی را راه حل  پیشرفت در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: ما باید در جذب مخاطب بیشتر تلاش کنیم و با ذائقه سنجی مخاطب، از طریق طنز در فضای مجازی براحتی حرکت کنیم وبا این حربه اهداف خود را در تبلیغ دین بکار ببندیم .

وی خاطر نشان کرد:  آموزش صحیح از فضای مجازی و ارتقاء سطح سواد رسانه جامعه به‌ویژه والدین و جوانان و همچنین شاداب سازی رسانه ها و خانواده از راهکارهای تقویت و تحکیم مبانی خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست با بیان اینکه در عرصه تولید محتواهای دینی در سطح استان بوشهر کارهای ارزشمندی انجام شده است، اظهار کرد: فضای مجازی فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های دینی و جبهه انقلاب اسلامی است و ما هم مانند کسانی که در گذشته توانستند در راه اعتلای ارزش های اسلامی گام بردارند باید بتوانیم نقش خود را در پاسداشت خون شهدا و نشر ارزش‌های اسلامی و دفاع از انقلاب ایفا کنیم.

محمد شهبازی، کارشناس رسانه و فناوری های نوین تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست با بیان اینکه ۳ تا ۷ درصد محتوای دینی در رسانه های استان مشهود است، گفت: در سطح استان ۱۶۸ رسانه مشغول به فعالیت هستند که ۳ رسانه بصورت تخصصی در حوزه دین کار می کنند و ۱۶۰۰ گروه و کانال نیز در شبکه های اجتماعی در حوزه تولید محتوای دینی فعالیت دارند.

در بخش دیگری از این نشست کارشناسان تبلیغات اسلامی استان بوشهر به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پیرامون استفاده از فضای مجازی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح سواد رسانه جامعه پرداختند و اظهار کرد: فضای جامعه بسیار نگران کننده می باشد و با توجه به هجمه هایی که در این حوزه وجود دارد، باید در حوزه اخلاقیات بیشتر کار شود و با توجه دغدغه رهبر معظم انقلاب می بایست انسجامی بوجود آید و آسیب های را در اولویت قرار داد و خلاء های فرهنگی جامعه را مرتفع ساخت.

در ادامه این نشسست مدیران و فعالان مراکز فضای مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان به ارائه اقدامات فرهنگی خود پرداختند و دغدغه ها و دیدگاه های خود را پیرامون انجام مسائل فرهنگی بیان کردند./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false