×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری دومین جشنواره وب و کسب و کارهای بنگاه‌های صنعتی در بوشهر

به گزارش چغادک نیوز؛سید حسین حسینی‌محمدی پیش از ظهر امروز در نشست با مسوولان اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: دومین جشنواره وب و کسب و کارهای بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری در آذرماه امسال در بوشهر  برگزار می‌شود.

وی افزود: با اجرای این جشنواره به دنبال توسعه دولت الکترونیک در سطح استان بوشهر هستیم و می‌خواهیم نگاه کارآفرینان این استان به ظرفیت‌های کارآفرینی در حوزه  فناوری اطلاعات در واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری جلب کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: باتوجه به این که مهلت قانونی برای نام‌نویسی در این جشنواره تا ۳۰ مهرماه امسال پیش‌بینی شده است، علاقمندان می‌توانند تا این تاریخ و با مراجعه به وب سایت جشنواره به نشانی http://webfestival.mimt.gov.ir  اقدام به ثبت‌نام کنند.

حسینی‌محمدی یادآور شد: دولت برای حمایت از طرح‌های کسب و کار بنگاه‌های صنعتی و  تجاری در سطح کشور از جمله استان بوشهر، برنامه‌های خوبی تدارک دیده تا بتواند ضمن ایجاد انگیزه‌های لازم، از این فضا برای ایجاد کسب‌وکار در فضای مجازی در ابعاد داخلی و بین‌المللی استفاده کند.

وی ادامه داد: در راستای مشارکت فعال در این جشنواره و دسترسی به اطلاعات بازارهای کسب و کار الکترونیکی، از تمامی واحدهای تولیدی و تجاری استان بوشهر دعوت می‌شود تا در  این جشنواره حضوری فعال داشته باشند.

فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false