×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
بصیرت افزایی برای شرکت در انتخابات رسالت همگانی است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا؛  ” حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی” روز شنبه در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مصلای جمعه این شهر اظهار کرد: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت از محورهای اصلی برای انتخابات است.

وی با اشاره به ۲ انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در یازدهم اسفند، افزود: با حضور حداکثری مردم بار دیگر امید و آرزوهای دشمنان خنثی و آینده انقلاب بیمه و مقتدرتر خواهد شد.

امام جمعه گناوه یادآور شد: در خلق حماسه یوم الله ۹ دی ۸۸ سه عامل مهم موثر بودند که نقش بی بدیل و تدبیر و مدیریت راهبردی رهبر معظم انقلاب از عناصر اصلی آن بوده است.

رکنی حسینی تصریح کرد: اگر هدایت و مدیریت رهبری نبود انقلاب دچار فتنه‌ای که فتنه‌گران ایجاد کرده بودند، می‌شد .

وی گفت: قدرت و مدیریت رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸ توانست بسیج عمومی مردمی ایجاد کرده و به خیابان‌ها بکشاند تا حمایت خودشان را از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب ابراز دارند.

امام جمعه گناوه افزود: مدیریت راهبردی رهبر معظم انقلاب مانع از تحقق اهداف انقلاب رنگی و مخملی در بستر انتخابات شد.

وی بیان کرد: امروز توطه‌های دشمنان علیه نظام و کشور به برکت این نعمت الهی با یک سخنرانی نقش برآب می شود.

رکنی حسینی ادامه داد: از روزی که رهبر معظم انقلاب توسط مجلس خبرگان، زعامت رهبری را برعهده گرفتند، کشور و انقلاب دچار توطئه و اتفاقات متعددی از سوی معاندان و دشمنان شد که با مدیریت و رهبری ایشان همگی آنها خنثی و نقش برآب شد.

امام جمعه گناوه گفت: یکی از حوادثی که توانست انقلاب و نظام اسلامی ایران را در مقابله با توطئه دشمنان و فتنه گران خارجی و داخلی صیانت و حفاظت کند، حماسه بی نظیر و بی بدیل یوم الله ۹ دی ۸۸ است که به عنوان روز میثاق با امت با ولایت نامگذاری شد.

رکنی حسینی دومین عامل و عنصر در خلق حماسه ۹ دی را عاشورا عنوان کرد و افزود: به تعبیر رهبری ، به برکت اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) و اعتقادی که مردم به عاشورا داشتند یک موج و اقیانوس بیکران الهی ایحاد و در میدان حاضر شدند.

وی تصریح کرد: بصیرت افزایی ، هوشیاری و دشمن شناسی مردم سومین عنصر مهم در خلق حماسه ماندگار ۹ دی بود که فتنه گران نتوانستند به اهدفشان دسترسی پیدا کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false