×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
حمایت حزب مردم سالاری از ۴ کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر

سید حسین جعفری در گفتگو با چغادک نیوز پیرامون برنامه های خود در خصوص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حزب مردم سالاری استان بوشهر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هدف زمینه سازی جهت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای به عنوان تنها گزینه مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت سیاسی حضور فعال دارد.

دبیر حزب مردم سالاری استان بوشهر به تشریح دیدگاه اصلاح طلبان در خصوص انتخابات، پرداخت و گفت: در خصوص انتخابات دو دیدگاه وجود دارد و عده ای بر این عقیده هستند که شورای سیاست گذاری اصلاحات باید احیاء شود و عده دیگری نیز نظرشان این است که شورای هماهنگی نیروهای حزبی را در لیست خود قرار دهد.

وی ادامه داد: در این موضوع دو راهبرد نیز وجود دارد که سعید هجاریان در این راستا بر این عقیده می باشد که اگر شورای نگهبان نیروهای دوم خرداد را تائید کند در انتخابات شرکت می کنیم و از سوی دیگر نیز بهزاد نبوی و کواکبیان نیز بر این عقیده هستند که راهی جز صندوق رای نداریم و باید در انتخابات شرکت کنیم.

جعفری با بیان اینکه در استان به تبع کشور این دو نظر وجود دارد و هنوز اصلاح طلبان به جمع بندی نرسیده اند، عنوان کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از ابتدای امسال بصورت ماهانه جلساتی را با حضور دبیران احزاب عضو شورای هماهنگی برگزار کرده است و اکثرا نظرشان این است که نیروهای احزاب معرفی شوند.

وی اضافه کرد: بر این اساس هر حزب اصلاح طلب می بایست در هر حوزه ۱ کاندیدا را به شورای هماهنگی معرفی کنند و پس از آن نیز این شورا در هر حوزه ۱ نفر را به عنوان گزینه نهایی که دارای معیارهای لازم نمایندگی از جمله مردم داری، فعال سیاسی بودن، پاکدستی، قبول داشتن قانون اساسی و…می باشد در لیست حمایتی خود قرار دهد.

دبیرحزب مردم سالاری استان بوشهر خاطر نشان کرد: حزب مردم سالاری استان بوشهر نیز بر همین اساس قصد دارد درحوزهای انتخابیه استان بوشهر کاندیداهای مورد حمایت خود را  به شورای هماهنگی معرفی نماید که در این راستا هم اکنون ۱۲ کاندیدای اصلاح طلب مد نظر می باشد که در نهایت ۴ نفر از آنها انتخاب خواهند شد./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false