×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
تنش در شورای ائتلاف اصولگرایان استان/ حامیان کاندیدای شکست خورده بازهم شکست خوردند

علیرضا تقوی نیا فعال سیاسی انقلابی در گفتگو با چغادک نیوز با ذکر جزئیاتی از جلسه پرتنش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار داشت: در این جلسه اکثریت اعضای شورا بر این نکته تاکید داشتند که جریان انقلاب در بوشهر باید بر اساس فرمایش رهبری در گام دوم انقلاب با چهره ای جوان و انقلابی وارد انتخابات شود و برای گزینش این نامزدها باید از ظرفیت همه جریان استفاده شود اما عده ای از حامیان یک کاندیدای خاص که ظاهرا با رای گیری و کار شورایی مخالفند تاکید داشتند که ترکیبی خاص را تعیین نمایند .

این جوان انقلابی افزود: در نهایت اکثریت به این نتیجه رسیدند که ۵ نفر از نیروهای بی طرف و ارزشی تعیین شود که آنها با انتخاب ۲۰۰ نفر از معتمدان انقلابی و ولایی یک شورای گسترده را شکل دهند و این ۲۰۰ نفر در حوزه بوشهر گناوه و دیلم یک نفر را به عنوان کاندیدا اننخاب کنند.

وی افزود: اگر چه برخی اعضای شورای ائتلاف که حامی یک کاندیدای خاص و از پیش شکست خورده بودند با ایجاد تنش قصد داشتند رای گیری را مختل نمایند اما با هوشیاری سایر اعضا به نتیجه نرسیدند و با مدیریت مقتدرانه دکتر هاشمی فرد و دبیر هوشمندانه محمدصادق هاشمی راه انتخاب کاندیدای اصلح هموار گشت.

این دکتری علوم سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: طبیعی است که در این انتخابات باید به دنبال چهره ای جدید و پرتوان باشیم و باید از تجربه شکست های گذشته عبرت بگیریم./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false