×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
ظرفیت بانوان بوشهری برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ اکبر پورات صبح پنجشنبه در نشست زنان حوزه معاونت سیاسی و مدیران کل خانم استان بوشهر با تسلیت شهادت غریبانه ده‌ها نفر از زائران عزیز و مظلوم مرقد پاک سردار دل‌ها اظهار کرد: در روزی که زمین و زمان معطر به عطر حضرت فاطمه زهرا (س) بود، این حادثه دل‌های امت اسلام و مردم انقلابی ایران و خصوصاً مردم شهیدپرور کرمان را در سوگ و ماتم نشاند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب عنوان کردند که شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملت ایران است و به خاطر اینکه ملت ایران داشته‌های فرهنگی، معنوی، انقلابی و ارزش‌های خودش را در او متبلور و مجسم دید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با گرامیداشت مقام زن و روز مادر تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) به تعبیر امام خمینی (ره) افتخار خاندان وحی هستند چون در مدت کوتاه عمر خویش، هم در نقش همسری و مادری الگو بودند.

نگاه عالی اسلام به زن

وی افزود: جامعه غرب زن را به عنوان یک کالا و ابزار مورد استفاده قرار می‌دهد ولی اسلام یک نگاه عالی‌تر به مقام زن دارد و به زن هویت و ارزش می‌دهد و یکی از امتیازاتی که در کشور عزیزمان داریم نهاد خانواده است که فرصت ارزشمندی است و اگر از آن حفاظت نشود دچار مشکل خواهد شد.

پورات گفت: زنان در جمهوری اسلامی متأثر از آرمان‌ها و آموزه‌های دینی از جایگاه برجسته‌ای برخوردار هستند و بعد از انقلاب نوع نگاهی که به زنان می‌شود بسیار متفاوت از زمان قبل انقلاب است.

وی عنوان کرد: اکنون زنان در تمامی عرصه‌های نظام پای کار هستند و نقش مهمی ایفا می‌کنند و علاوه بر حفظ نهاد خانواده در بسیاری از بخش‌های کلان مدیریت کشوری نقش‌آفرینی می‌کنند.

بانوان جهادگر تبیین باشند

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خاطرنشان کرد: زنان در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی می‌توانند همسر و فرزندان خود را ترغیب کنند و با جهاد تبیین و اطلاع رسانی نقش بسزایی در انتخابات آتی داشته باشند.

پورات عنوان کرد: بانوان تأثیرگذار استان بوشهر برای مشارکت حداکثری با تلاش خود هر کدام به عنوان یک هادی یا جهادگر تبیین باشند و از اقشار در حضور خودشان برای حضور و فعالیت در انتخابات دعوت کنند تا شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اذعان کرد: نیمی از واجدین شرایط رأی بانوان هستند که این ظرفیت باید به بهترین نحو در تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب به میدان آیند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false