×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
تا کی باید جریان اصولگرایی در بوشهر معطل ۱ نفر باشد

علی تقوی نیا از فعالان سیاسی نو اصولگرای استان در گفتگو با چغادک نیوز پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر اظهار داشت: یکی از خوش فکرترین جوانان بوشهری که قصد دارد وارد کارزار انتخابات شود ایمان عطار زاده است که فردی ولایی بوده و خاک خورده جریان اصولگرایی در بوشهر می باشد.

وی پیرامون شایعاتی که در محافل سیاسی و فضای مجازی پیرامون نزدیک بودن دیدگاه فکری عطارزاده به مشایی وجود دارد، عنوان کرد: برخی از دوستان گلایه هایی دارند که چرا زمانی که وی در بدنه دولت احمدی نژاد بوده است در خصوص جریان انحرافی موضوع گیری صریحی نداشته است که این هم باید از خودش پرسید؛ وگرنه من شهادت می دهم که وی هیچ نسبتی با جریان انحرافی ندارد.

تقوی نیا با بیان اینکه وی از ظرفیت های جریان اصولگراست که باید به نحو احسن از آن بهره جست، اضافه کرد: وی هم اکنون شاغل در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب می باشد که اگر جزو جریان انحرافی بود در آنجا جایگاهی نداشت، در سال ۹۰ نیز شیطنتی از سوی یک رسانه اصلاح طلب علیه ایمان عطار زاده صورت گرفته بود که با جوابیه وی به غائله خاتمه داده شد .

این فعال سیاسی استان با اشاره به اینکه قطعا جبهه پایداری استان به واسطه ارتباط سید محمد صادق هاشمی با وی از عطار زاده حمایت خواهد کرد، گفت: من معتقد به وحدت بر روی یک نیروی جوان می باشم و صریحا مخالفت خود را از فردی که سابقه حضور مجدد در مجلس را داشته باشداعلام می کنم، چراکه جریان اصولگرایی آزمون خود را پس داده است و واقعیتی است که باید چهره های جدید و جوان بر سرکار آیند.

وی با اشاره به اینکه جریان اصولگرایی هنوز در گیجی سال ۹۶ بسر می برد، عنوان کرد: در جمنا استان بوشهر پس از تعیین رئیس،  شورایی بر سرکار آمد که شورایی غیر حداکثری بوده و ۴۰ درصد اصولگرایان را شامل می شد و موجبات نارضایتی عده زیادی از نخبگان را فراهم آورد و به همین خاطر حتی ۱ نفر ازلیست آنان در شورای شهر بوشهر رای نیاورد.

این فعال نو اصولگرا با اشاره به اینکه می گویند دیگران جمع شوند تا از یک نفر که از پیش بدون مشورت تعیین شده حمایت شود و تا کی باید جریان اصولگرایی معطل ۱ نفر باشد، اظهار داشت: این امر بسیار غلط می باشد چراکه افرادی وجود دارند که این جریان را منحصر و متعلق به خود می دانند و اجازه نمی دهند فرد جدیدی وارد میدان شود.

علی تقوی نیا تصریح کرد: به عنوان مثال اگر عبدالکریم جمیری این دفعه نیز به عنوان سر لیست اصولگرایان کاندیدا شود، ۴ دوره یعنی ۱۶ سال می باشد که وی در لیست اصولگرایان قرار گرفته و به فرض محال اگر رای هم بیاورد باید دوره بعد هم در لیست قرار گرفته و کاندیدا شود که براحتی ۲۰ سال جریان اصولگرایی در بوشهر فقط برای یک نفر هزینه کرده و اجازه به هیچ چهره جدید نداده است که خسارت آن جبران ناپذیر است.

وی اصغر جعفری کاندیدای احتمالی دیگر اصولگرایان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: وی بدلیل تحصیلات بالا و مسئولیت های متعددی که داشته است دارای پختگی کاملی بوده  و از نیروهای ولایی است که در بزنگاه های مختلف از نظام دفاع نموده است و می تواند به عنوان یک چهره جدید خدمات شایانی را برای این جریان ایفا کند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: من معتقدم اگرعبدالکریم جمیری، اصغرجعفری، ایمان عطار زاده، زینب اسماعیلی و ضرغام حیدریه به اجماع برسند و وحدتی ایجاد شود که ۱ نفر از آنان به میدان آید و فی سبیل الله برای دفاع از انقلاب همگی از ۱ نفر حمایت کنند قطعا جریان اصولگرا در بوشهر پیروز نهایی انتخابات خواهد بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم جریان اصولگرایی در بوشهر به این نتیجه برسد که باید پوست اندازی در این جریان صورت گیرد و به جوانان بهای بیشتری دهند./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false