×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
اگر حزب ندای ایرانیان لیست مستقلی ارائه دهد که در لیست باشم، در صحنه باقی خواهم ماند و گرنه انصراف می دهم

به گزارش چغادک نیوز: شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی استان بوشهر حکایت از آن دارد که هادی بحرینی اهل آبپخش قصد دارد در حوزه دشتستان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شود.

بر همین اساس هادی بحرینی در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت : هم اکنون به جمع بندی نهایی جهت حضور در انتخابات دست نیافته ام و مشغول تحقیق بر روی پایان نامه دکتری خود می باشم و تصمیم نهایی خود را شاید در آینده اعلام کنم.

وی با بیان اینکه در صوت ورود، با برند اصلاح طلبی پای به عرصه انتخابات خواهم گذاشت، عنوان کرد: اولویت اول من منافع شهرستان و استان و سپس منافع سیاسی و کلان کشور است .

وی با توجه به اعلام حضور برخی نامزدها، اظهار داشت: احساس می کنم تبلیغات زودهنگام مفید نیست و می تواند موجب تخریب یا عادی شدن وجهه نامزدهای انتخاباتی باشد.

این فعال سیاسی اظهار داشت: ضمن احترام به بزرگان و پیشکسوتان عرصه سیاست، معتقدم این دوره باید عرصه حضور جوانان تحصیل کرده و باتجربه باشد و روحی جدید در کالبد سیاسی کشور دمیده شود.

وی با اشاره به اینکه عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان استان می باشم، بیان کرد: هم اکنون سیاست حزب ندا این است که از نیروهای جوان خود حمایت کند و با توجه به اینکه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان کارکرد قابل قبولی نداشته و عملکرد لیست امید انتظارات مردم را برآورده نکرده است، شاید اصلاح طلبان اینبار بخواهند بصورت حزبی وارد شوند.

بحرینی خاطر نشان کرد: اگر تصمیم نهائیم ورود به عرصه انتخابات باشد، و اگر حزب ندای ایرانیان لیست مستقلی ارائه دهد که در لیست باشم، در صحنه باقی خواهم ماند و گرنه انصراف خواهم داد.

لازم به ذکر است؛ این پایگاه خبری در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی پیرامون اخبار منتشره در قالب شنیده ها و تحلیل ها آمادگی دارد تائیدیه و تکذیبیه کاندیداها، جریان های سیاسی و حتی اشخاص حقیقی و حقوقی را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق شماره تلفن ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰ دریافت نموده و در قالب خبر موثق انتشار دهد، بدیهی است در غیر اینصورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز نخواهد بود.

لینک این شماره جهت برقراری ارتباط تلفنی  ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰  می باشد.

لینک این شماره جهت برقراری پیام واتس آپی می باشد.

لینک این شماره جهت  ارسال پیامک  می باشد.

/انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false