×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری جلسه تعیین کاندیدای حمایتی را قویا تکذیب می کنم/ برگزاری جلسه با حضوراعضا چهارشنبه برگزار می شود

سید حسین رفاهی در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: جلسه تعیین کاندیدای حمایتی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان بوشهر مقرر شده بود روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه در مسجد ولایت شهر بوشهر برگزار شود که تاریخ این جلسه نیز به قوت خود باقی می باشد و شایعاتی پیرامون برگزاری جلسه رسمی امشب شورای ائتلاف شهرستان بوشهر را قویا تکذیب می نمائیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان بوشهر افزود: یک تن از اعضای شورای ائتلاف شهرستان بوشهر بدون هماهنگی لازم و بدون حضور رئیس شورای شهرستان چند نفر را غیر رسمی و دوستانه به گرد خود جمع نموده و بصورت تلفنی از سایر اعضا نظرخواهی کرده است که این موضوع نیز به فضای مجازی کشیده شده و بازتاب بسیار منفی در بین نیروهای انقلابی داشته است.

وی با تکذیب و رد آمار و ارقامی از آراء داده شده به کاندیداها عنوان کرد: بر اساس تصویب شورای نیروهای انقلابی استان بوشهر در هر شهرستان باید سه نفر با الویت انتخاب شده و به استان اعلام شود که ان شالله این مهم در روزهای آینده انجام خواهد شد و در شهرستان های گناوه و دیلم نیز به همین منوال است که در روزهای آینده برگزار می شود.

سید حسین رفاهی عنوان کرد: در صورت برگزاری جلسه رسمی پس از اخذ آراء از کلیه اعضا که شامل ۱۹ نفر از چهره های انقلابی می باشد، آراء بصورت محرمانه به شورای نیروهای انقلابی استان بوشهر اعلام می شود و در نهایت پس از بررسی توسط رئیس این شورا، اعلام عمومی خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه و اظهار نظر قبلی هاشمی فرد رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان نظر نهایی این شورا باید پس از اتمام کار شورای نگهبان و اعلام رسمی تایید صلاحیت ها عنوان شود که به خودی خود این جلسه غیر رسمی و آراء داده شده را مردود و باطل می نماید./انتهای پیام

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false