×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
تنها چهره اهل تسنن استان در حوزه جنوب وارد عرصه انتخابات مجلس می شود

به گزارش چغادک نیوز: شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی استان بوشهر حکایت از آن دارد که مال الله محمدی از چهره های بنام و تنها کاندیدای اهل تسنن حوزه جنوب استان بوشهر، اهل دهستان زبار بخش چاه مبارک از توابع شهرستان عسلویه و دارای مدرک تحصیلی دکتری تعلیم و تربیت قصد دارد در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شود.

در همین راستا مال الله محمدی در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در حالی که خود را آماده خدمت به مردم کرده بودم ولی در مرحله دوم تائید صلاحیت نشدم ولی بعد از آن تصمیم گرفتم در یازدهمین دوره انتخابات شرکت نمایم و اگر خداوند توفیق دهد و دوستان نظر لطفی داشته باشند برای خدمت به نظام وارد کارزار انتخابات خواهم شد.

وی با بیان اینکه خود را اصلاح طلب واقعی می دانم، افزود: قطعا اگر تائید صلاحیت شوم؛ با توجه به اینکه عضو شورای استانی کارگزاران هستم و برای ورود نیز با دوستان حزب کارگزاران در شهرستان و استان  رایزنی نموده ام و همچنین شورای سیاست گذاری اصلاحات نیز در ارتباط می باشم، از من حمایت خواهند کرد.

محمدی عنوان کرد: با توجه به اینکه آراء سکینه الماسی ریزش دارد، رقیب جدی خود را حجت الاسلام موسی احمدی می دانم چراکه آراء وی نسبت به دوره قبل نیز بیشتر می باشد و حزب موتلفه اسلامی نیز قرار است از وی حمایت نماید و هم اکنون با اقبال عمومی خوبی برخورد دار است.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان عسلویه بیش از ۲۵ هزار نفر اهل تسنن وجود دارد که همیشه در انتخابات تاثیر گزار بوده و در دوره قبل بدلیل اینکه اجماع کاملی در این منطقه صورت نگرفت حدود ۱۰ هزار رای اهل تسنن به صندوق الماسی و حدود ۱۰ هزارنفر دیگر نیز به صندوق بردستانی و شیخ موسی احمدی سرازیر شد و در دوره ای که قیصر صالحی کاندیدا شد اجماع کاملی به نفع وی صورت گرفت و حدود ۱۴ هزار نفر از اهل تسنن به وی رای دادند.

این چهره سیاسی اهل تسنن ادامه داد: در شهرستان کنگان نیز حدود ۶ هزار اهل تسنن وجود دارد که در دوره قبل آراء آنان به صندوق های الماسی، برستانی و احمدی سرازیر شده است و امیدوارم در این دوره اجماع کامل صورت گرفته و آراء آنان به صندوق بنده ریخته شود.

لازم به ذکر است؛ این پایگاه خبری در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی پیرامون اخبار منتشره در قالب شنیده ها و تحلیل ها آمادگی دارد تائیدیه و تکذیبیه کاندیداها، جریان های سیاسی و حتی اشخاص حقیقی و حقوقی را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق شماره تلفن ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰ دریافت نموده و در قالب خبر موثق انتشار دهد، بدیهی است در غیر اینصورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز نخواهد بود.

لینک این شماره جهت برقراری ارتباط تلفنی  ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰  می باشد.

لینک این شماره جهت برقراری پیام واتس آپی می باشد.

لینک این شماره جهت  ارسال پیامک  می باشد.

/انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false