×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
false
true
فعلا برنامه‌ای برای گرانی آب و برق در سال ۹۴ نداریم

وزیر نیرو با اعلام اینکه فعلا تصمیمی برای اصلاح قیمت آب و برق تا پایان سال‌جاری نداریم، گفت: هنوز چیزی در دولت برای افزایش قیمت آب و برق در سال ۹۴ تصویب نشده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از مهر، حمید چیت چیان امروز در حاشیه کنفرانس اقتصاد ایران در پاسخ به سئوال مهر مبنی بر اینکه آیا دولت برنامه ای برای اصلاح قیمت آب و برق تا پایان سال جاری دارد یا خیر؟ گفت: اصلاح قیمت آب و برق تا پایان سال‌جاری انجام نخواهد شد و فعلا تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

وزیر نیرو در پاسخ به سئوال دیگر مهر مبنی بر اینکه آیا دولت تصمیمی برای افزایش قیمت آب و برق در سال آینده خواهد گرفت یا خیر؟ گفت: هنوز چیزی در دولت در این زمینه تصویب نشده است و فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت‌ها نداریم.

وی گفت: دولت اعتقاد بر این دارد که شفافیت مقررات بهترین راه جلوگیری از بروز فساد است. در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید مقررات انشعابات آب و برق اصلاح شد.

چیت چیان، یکی از دلایل بروز فساد را ناهماهنگ بودن مقررات ذکر کرد و گفت: ما با اصلاح مقررات و آیین نامه های جدید سعی کردیم که رضایت مردم را بالا ببریم.

وزیر نیرو در مورد تصمیم کاهش قیمت نفت در بودجه وزارت نیرو گفت: در قانون بودجه تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد و باید منتظر نظر مجلس باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با برق باید بگوییم که در حال حاضر امکان صادرات برق ایجاد شده است و صنعت برق بازار خوبی از نظر صدور خدمات فنی و مهندسی دارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false