×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
تردد شناورهای بیگانه در خلیج فارس به صورت لحظه‌ای کنترل می‌شود

به گزارش چغادک نیوز:ناو سالار یکم پاسدار خلبان محمد کمالی ظهر سه‌شنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: پایگاه هوا دریا در اجرای ماموریت‌های پشتیبانی از جزایر و سواحل خلیج فارس موفقیت‌های عملیاتی و ستادی خوبی داشته است.

وی افزود: از پنج سال گذشته تا کنون با تجهیز سامانه‌های پروازی افزون بر اجرای موفقیت آمیز و ایمن ماموریت های محوله  توانسته‌ایم در انجام سایر ماموریت های امدادی نیز به موفقیت دست یابیم.

فرمانده پایگاه دوم هوا دریای امام محمد باقر(ع) نیروی دریایی سپاه ادامه داد: این نیرو همچون بازویی توانمند در کنار مدیریت استان برای کنترل شرایط بحرانی همچون سیل و زلزله و در راستای رسالت اصلی سپاه پاسداران که همان خدمت رسانی به مردم و هموطنان عزیز است انجام وظیفه کرده است.

کمالی اضافه کرد: برابر تدبیر فرمانده ندسا در آینده نزدیک سامانه‌های پروازی جدید به منظور توسعه ناوگان هوایی و پشتیبانی و ارتقای توان رزمی و کنترل لحظه‌ای تردد شناورهای بیگانه در خلیج فارس ملحق خواهند شد.

وی با بیان این که بصیرت افزایی در راستای فرامین فرمانده معظم کل قوا در کنار انجام ماموریت‌های ذاتی این فرماندهی مورد توجه قرار دارد تصریح کرد: بر عهد و میثاق دریادلان سبزپوش با آرمان‌های امام(ره) و شهدا و مقام معظم رهبری تا ظهور منجی عالم بشریت پایبند بوده و خواهیم بود.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false