×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
تجمع فعالین اجتماعی در صیانت از نام خلیج فارس در بوشهر برگزار شد+تصویر

به گزارش چغادک نیوز: در پی اظهارات ابلحانه ترامپ و خلیج عربی خواندن خلیج فارس، جمعی از فعالین اجتماعی شهر بوشهر با تجمع در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس، انزجار خود را از سخنان نابخردانه رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند و حمایت خود را از نام کهن این خلیج اعلام داشتند.

این تجمع فعالین اجتماعی هنگام ورود وزیر کشور به مجتمع نهم دی و همزمان با تودیع و معارفه استاندار بوشهر با پیوستن یکی از اعضای شورای شهر به این حرکت فرهنگی اجتماعی برگزارشد که بازتاب زیادی در بین مسولین شرکت کننده در مراسم را داشت.

یکی از این فعالین اجتماعی در گفتگو با چغادک نیوز اظهار کرد: از دریای مازندران تا خلیج فارس وطن ماست ونام وطن نیز ناموس هر ایرانی است و با توجه به اینکه بزرگترین مرز آبی با خلیج فارس متعلق به ایران و استان بوشهر است که برای حفظ آن خون های بسیاری فدا شده، وظیفه ماست که از آن صیانت نمائیم.

علی طبیب نژاد افزود: ما مردم ایران خصوصا همشهریان بوشهری به هیچ اجنبی در هیچ کجای جهان اجازه نخواهیم داد که نام وطن ما خصوصا نام مقدس خلیج فارس را خدشه دار نماید و به همین منظور همصدا با هموطنان خود؛ درکنار خلیج نیلگون همیشه فارس اعلام می کنیم تا بوده و نبوده این خلیج فارس بوده و نام فارس نیز بر این خلیج باقی خواهد ماند./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false