×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
حماسه نهم دی متعلق به هیچ جریان سیاسی و خط فکری خاصی نیست بلکه پیوند امت با ولایت است

به گزارش «چغادک نیوز»:حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ۶ دی ۹۶ ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز حماسه شکوهمند مردم ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی ماه، این روز را خط بطلانی بر اندیشه ها و افکار باطل دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر حماسه ۹ دی را متعلق به نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: حماسه نهم دی متعلق به هیچ جریان سیاسی و خط فکری خاصی نیست بلکه پیوند امت با امامت و ولایت است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: ۹ دی پیوند شکوهمند تمام علاقه مندان و وفاداران به انقلاب اسلامی با ولایت، امامت و انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در روز نهم دی مردم با گرایش ها و اندیشه های مختلف از همه جناح‌ها و طیف‌های سیاسی کشور در راهپیمایی تجدید میثاق با نظام اسلامی و ولایت فقیه و در حمایت از ارزش های اسلامی به میدان آمدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت و جایگاه حماسه ۹ دی تاکید کرد: همه ما باید بپذیریم که یک امت واحد هستیم و یک دشمن واحد داریم که همان رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است و باید همیشه در مقابل توطئه ها و نقشه های شوم آنان مواظب و مراقب باشیم و از انقلاب خویش حفاظت و حراست کنیم.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: نهم دی یک بار دیگر بهمن ۵۷ و ۱۳ آبان و دوران دفاع مقدس را در اذهان تداعی کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false