×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
اظهار نظر جمیری در خصوص انتخابات مجلس در حوزه بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: شنیده های محافل سیاسی استان حکایت از آن دارد که عبدالکریم جمیری نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی مجددا قصد دارد در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم کاندیدای انتخابات شود و در این راستا در حال فعالیت می باشد.

بر همین اساس در گفتگوی چغادک نیوز با عبدالکریم جمیری در خصوص حضور مجددش در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: زمانش که فرا رسید و ثبت نام شروع شد معلوم خواهد شد که چه کسانی حضور پیدا خواهند کرد.

وی در پاسخ به شایعه استفاده از رانت و حمایت افراد خاص از ایشان در انتخابات گذشته و احتمال استفاده مجدد از آن در انتخابات یازدهم ، عنوان داشت: اینها را باید از خودشان پرسید که این حرفها را می زنند و مستندات را مطالبه کرد.

جمیری همچنین در خصوص احتمال عدم اقبال عمومی مجدد نسبت خود در انتخابات، اظهار کرد: فضای عمومی نشان می دهد و بعدا معلوم خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ این پایگاه خبری در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی پیرامون اخبار منتشره در قالب شنیده ها و تحلیل ها آمادگی دارد تائیدیه و تکذیبیه کاندیداها، جریان های سیاسی و حتی اشخاص حقیقی و حقوقی را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق شماره تلفن ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰ دریافت نموده و در قالب خبر موثق انتشار دهد، بدیهی است در غیر اینصورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز نخواهد بود.

لینک این شماره جهت برقراری ارتباط تلفنی  ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰  می باشد.

لینک این شماره جهت برقراری پیام واتس آپی می باشد.

لینک این شماره جهت  ارسال پیامک  می باشد.

/انتهای پیام

false
true
false
true
  1. مجید مقدم

    مدتی که آقای جمیری نماینده مجلس بود چه گلی برسر استان زد که دوباره میخواد بیاد، مطمئنن هیچ رای نخواهد آورد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false