×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
تیم لیان قهرمان اولین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی استان شد

به گزارش چغادک نیوز: حجت‌الله نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: اولین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی استان بوشهر امروز با معرفی  تیراندازان و تیم‌های برتر پایان یافت.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور ورزشکاران تیرانداز زن و مرد از تیم‌های شرکت گاز (الف) و ( ب)، تن‌پوینت، هیات تیراندازی دشتستان، شهدای بانک رفاه استان بوشهر، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (الف) و (ب)، نظام مهندسی (الف) و (ب) بوشهر، پاس بوشهر، خلیج فارس، پایگاه دوم نیروی دریایی ارتش و فجر بوشهر برگزار شد.

رییس هیات تیراندازی استان بوشهر با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر تیراندازی اهداف ثابت تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر بوشهر در سه مرحله مقدماتی و یک مرحله نهایی، تصریح کرد: مرحله نهایی این مسابقات صبح امروز در سالن هیات تیراندازی شهر بوشهر با حضور ملک‌محمدی دبیر فدراسیون پایان یافت.

نوری بیان کرد: در این دوره از مسابقات تیم لیان به مقام نخست، تن پونیت مثام دوم و تیم شهدای بانک رفاه شهر بوشهر مقام سوم تیمی اولین دوره لیگ تیراندازی استان بوشهر را کسب کردند.

وی درباره نفرات برتر این مسابقات گفت: در مرحله فینال انفرادی تفنگ بادی  ۱۰ متر بخش آقایان بهزاد آلتوان، محرم محمدعلی‌نژاد و دانیال حامدی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره را بدست آوردند و در بخش تپانچه نیز مهدی بارانی، سید احمدبلادی و سامان غریبی اول تا سوم شدند.

رییس هیات تیراندازی استان بوشهر افزود: در فینال تفنگ بادی بانوان نیز مائده‌السادات امین‌زاده مقام اول، سیده صدیقه حسینی مقام دوم و نیلوفر حمیدی مقام سوم را کسب کردند و در بخش تپانچه بانوان سارا علی‌زاده، سید فاطمه حسینی و سارا محمدی‌باغملایی به ترتیب مقام‌های اول تا سومی را بدست آوردند.

وی عنوان کرد: نفرات برتر لیگ تیراندازی استان به مسابقات کشوری پیش رو اعزام می شوند، ضمن این‌که از نفرات برتر در تیم استان بوشهر جهت حضور در لیگ یک کشور استفاده می‌کنیم.

نوری یادآور شد: در حال حاضر هیات تیراندازی استان بوشهر با اجرای برنامه‌های توانسته است پنج ملی‌پوش را به تیم ملی معرفی کند و امید است با توجه به استعدادهای این رشته در استان، بتوانیم تعدادی بیشتری ملی‌پوش به کشور معرفی کنیم.

نوری ادامه داد: رشد وتوسعه ورزش تیراندازی نیازمند وجود امکانات مناسب است که با توجه به جلسه‌ای که با حضور ملک‌محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی با  مدیرکل ورزش و جواننان استان بوشهر صورت گرفت، شاهد ارتقاء این ورزش باشیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false