×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
باید هم‌افزایی بین مجریان و ناظران انتخابات ایجاد شود تا باعث اعتماد بیشتر به نظام شود

به گزارش چغادک نیوز: خلیل رضایی صبح یکشنبه در نشست با اعضای ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: انتخابات موجب اقتدار نظام می‌شود و باید تلاش کنیم که انتخابات با حضور گسترده و حداکثری مردم برگزار شود.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: مهمترین اصل اساسی برای ما همین حضور حداکثری مردم در انتخابات است و باید به این مشارکت کمک کنیم.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید تلاش شود تا اعتماد مردم به ناظران و مجریان انتخابات بیشتر شود، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نظام را بیمه می‌کند.

وی اضافه کرد: باید هم‌افزایی بین مجریان و ناظران انتخابات ایجاد شود تا شاهد تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد بیشتر به نظام باشیم.

رضایی با تاکید بر لزوم افزایش اعتماد مردم، خاطرنشان کرد: مردم ارتباط مستقیم و مستمری را با رسانه‌ها دارند و در صورتی که رسانه‌ها سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند می‌تواند باعث سلب اعتماد مردم شوند.

وی با تاکید بر تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف اضافه کرد: هر جایی که عامل انسانی باشد احتمال خطای انسانی هم وجود دارد و باید یک آسیب‌شناسی صورت گیرد و کمک کنیم تا ضعف‌های ادوار گذشته انتخابات برطرف شود.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false