×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
حضور مردم در انتخابات، نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ علی بحرانی صبح سه شنبه در جمع مردم روستای چاوشی از توابع بخش مرکزی دشتی اظهار داشت: حضور در بین مردم از برنامه‌های اصلی مدیران در سطح شهرستان است.

وی افزود: در این برنامه‌ها ضمن بررسی مسائل و مشکلات روستا به صورت چهره به چهره با مردم دیدار می‌کنیم.

فرماندار دشتی ادامه داد: مردم برای پایداری این نظام از همه چیز خود گذشتند و بر همه فرض است که برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

وی خاطر نشان کرد: بنای نظام مقدس جمهوری‌اسلامی خدمت به مردم است و خیلی‌ها فکر می‌کردند که این نظام نمی‌تواند کارگشا باشد ولی امروز می‌بینیم که این نظام به عنوان یک الگو در جهان شناخته شده است.

بحرانی تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند که نظام را ناکارآمد جلوه دهند و می‌بینیم این نظام در تمام دنیا به عنوان الگوی مبارزه با ظلم شناخته شده است.

وی اضافه کرد: دشمن به دنبال این بود که نظام ۴۰ سالگی خود را نبیند و یاس و ناامیدی در بین مردم ترویج دهند ولی با درایت مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه‌ها دشمن در این پروژه هم شکست خورد.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: دشمن مبارزه با نظام را هیچ گاه تعطیل نمی‌کند و تلاش دارد این نظام را ساقط کند چون هیمنه آمریکا و اسرائیل در جهان شکسته شده است.

وی یادآور شد: یاس و ناامیدی سلاح دشمن برای مبارزه با ملت ایران است.

فرماندار دشتی گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات و دفاع نظام و پیروی از ولایت امری مهم است و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

بحرانی اضافه کرد: امسال نگاه ویژه ای به بخش آموزش کردیم و در همین راستا ۱۵ میلیارد ریال برای مدرسه روستا اعتبار اختصاص داده شده است.

وی یادآور شد: سالن ورزشی چاوشی در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false