×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
دوره های آموزشی تخصصی برای دست اندرکاران انتخابات در بوشهر برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ صالح رحیمی شامگاه یکشنبه در جلسه مشترک هیات بازرسی، بازرسان و سر بازرسان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: در ماه های اخیر، دشمنان اسلام و نظام اسلامی، بشدت به دنبال کم رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه هستند و از تمام شیوه های تبلیغاتی بهره می برند.

وی افزود: از رسانه ها و فعالان اجتماعی و افراد تاثیرگذار جامعه انتظار می رود در راستای تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات اهتمام ورزند.

فرماندار و رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم با تاکید بر اصل بی طرفی در انتخابات خاطر نشان کرد: عرصه انتخابات برای نظام مقدس اسلامی و ملت همواره بسیار مهم و تعیین کننده است و آرای مردم حق الناس است که صیانت از آن، مهم ترین وظیفه عوامل برگزاری انتخابات است.

رحیمی تصریح کرد: متولیان و دست اندرکاران امر انتخابات ضمن رعایت اصل بی طرفی، قانون مداری و عدالت محوری با فراهم آوردن بسترهای لازم،شرایط را برای حضور آحاد مردم با سلایق مختلف مهیا می سازند.

وی یادآور شد: دوره های آموزشی تخصصی برای دست اندرکاران انتخابات، برگزار شده و این دوره ها تداوم دارد.

محمد زارعی معاون عمرانی فرماندار و رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بوشهر نیز در این نشست بر لزوم برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در اسفند ماه سال جاری تاکید کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false