×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
حضور گسترده مردم در انتخابات پاسخی به دسیسه‌های دشمنان است

به گزارش  چغادک نیوز به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار کرد: دنیا بازار است و بعضی در آن سود و بعضی ضرر می‌کنند و ما انسان‌ها به ۲ دسته تقسیم می‌شویم یا سود می‌کنیم یا ضرر می‌کنیم.

وی افزود: انسان‌ها در این بازار دنیا، چند نوع تجارت داریم که یکی از آنها تجارت راکب است. در این عالم تعلقات فراوانی داریم به پدر، مادر، فرزندان، اموال، عشیره و یا تجارتی که داریم انجام می‌دهیم و به خانه‌هایی که در آن زندگی می‌کنیم.

امام جمعه آب‌پخش اضافه کرد: اگر بخواهیم در عمر خود در این عالم تجارت کنیم و سودمند باشیم باید خداوند متعال و رسول او و جهاد در راه خدا را مد نظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه افرادی مثل سردار حاج قاسم سلیمانی از تعلقات گذشتند و مطیع حکم خداوند متعال بودند خاطرنشان کرد: با درایت شهید سلمانی طومار داعش برچیده شد و در سالگرد این شهید عده‌ای کثیر از زوارش را به خاک و خون کشیدند.

رضایی با بیان اینکه دشمنان اسلام، چون داعش تربیت شده استکبار هستند افزود: این جنایت بزرگ از خباثت دشمن است و دلیلی بر عصبانیت رژیم رو به زوال صهیونیستی است که برای بقای خود دست به جنایات، ترورهای فردی و جمعی می‌زند و انزجار خود را اعلام و خواستار مجازات عاملان آن هستیم.

وی بیان کرد: ما مردم ایران اسلامی با استفاده از مبانی دینی و اعتقادی و با تمام توان پیمان بسته‌ایم با امام خمینی و امروز هم با امام خامنه‌ای پیمان می‌بندیم، راه شهیدان حق و حقیقت را ادامه خواهیم داد و شهادت را افتخاری برای خود در این راه می‌دانیم.

امام جمعه آب‌پخش با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است و باید خود را آماده کنیم چرا که این انتخابات مهم است.

رضایی افزود: رهبری فرمودند مشارکت قوی باعث مجلس قوی می‌شود و هر کسی با انتخابات مخالف کند، با جمهوری اسلامی و اسلام مخالفت کرده است و شرکت در انتخابات یک وظیفه است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false