- 07 مرداد 1403
- اخبار استان
- کد خبر 128567
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
false
true
true
true
سایز متن /
true
ب۷ گزارش چغادک نیوز: محمد جواد بازدرهوا در این بازدید با بیمهشدگان، مستمریبگیران، کارفرمایان و کارکنان شعبه دیدار و گفتگو کرد. وی با تقدیر از تلاشهای صادقانه کارکنان، بر اهمیت رعایت اخلاق و مردمداری تأکید کرد و گفت: پاسخگویی مطلوب به نیازهای بیمهای مخاطبان وظیفه اصلی ماست و فلسفه وجودی سازمان تأمین اجتماعی ارائه خدمات بیمهای به مخاطبان است و هدف اصلی ما کسب و ارتقای رضایتمندی آنان است.
وی همچنین بر ضرورت دقت و تسریع در انجام امور محوله و هدایت مخاطبان برای بهرهمندی بیشتر از خدمات غیرحضوری تأکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و ارتقای سطح آگاهیهای عمومی شرکای اجتماعی از قوانین سازمان باعث افزایش رضایتمندی ذینفعان خواهد شد.
بازدرهوا با اشاره به رویکرد نظارتی سازمان، اظهار داشت: سنجش میزان رضایت مراجعان و مخاطبان صرفاً از طریق نظارت مستمر، ارزیابیهای دقیق و بازرسیهای دورهای مشخص خواهد شد.
در پایان این بازدید، بازدرهوا دستورات لازم بهمنظور پیگیری درخواستهای مخاطبان را صادر کرد و بر اهمیت نظارت مستمر و ارزیابیهای دقیق برای سنجش میزان رضایت مراجعان تأکید کرد.
false
true
false
true