×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
انتخابات مهم‌ترین همایش سیاسی و ملی کشور و نماد عینی مردم سالاری دینی است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ حسین طاهری نیا عصر پنجشنبه در نشست با دهیاران بخش مرکزی عسلویه اظهار داشت: در راستای پیگیری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، این جلسه با حضور روسای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی برگزار شده است.

بخشدار مرکزی عسلویه خاطر نشان کرد: بدون تردید، انتخابات مهم‌ترین همایش سیاسی و ملی هر کشور و نماد عینی مردم سالاری دینی و تعیین سرنوشت مردم به دست خود است.

وی یادآور شد: مردم فهیم شهرستان عسلویه و بخصوص بخش مرکزی همچون گذشته با حضور پر شور خود در صحنه های مختلف بویژه انتخابات پیش رو دین خود را به نظام و انقلاب ادا خواهند کرد.

طاهری نیا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات تصریح کرد: با پیگیری و رفع مشکلات مردم و افزایش خدمات رسانی توسط دولتمردان و در راستای جهاد تبیین و ایجاد نشاط و امید آفرینی در جامعه و برنامه ریزی مستمر در تحقق اصل و راهبرد مشارکت حداکثری اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارک فجر خواستار آماده سازی پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر در سطح بخش شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false